וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "שום דבר לא עבד לנו"

ערן זהבי התייחס ליכולת החלשה של הפועל ת"א ב-1:1 בק"ש. אבוקסיס: "קשה להתחזק בינואר". בן שמעון: "ראויים ליותר"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: דורון שטיין

הפועל תל אביב רצתה להשיג ניצחון חוץ שמיני ברציפות, הפעם מול עירוני קרית שמונה, שיחזיר אותה למקום הראשון בליגת העל. האדומים גם עשו צעד בדרך לשם עם שער של בן שהר בדקה ה-38, אך היכולת שלהם דעכה ככל שהמשחק התקדם והם שילמו על כך בדקה ה-70, כשוויליאם נג'ובו כבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק על 1:1 בין עירוני קרית שמונה להפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-19.

אבוקסיס: "הרבה שחקנים שלנו לא היו טובים"

מאמן האדומים אלי גוטמן אמר בסיום: "לא הגיע לנו לנצח היום והתוצאה משקפת. לא הנענו את הכדור ויש גם ימים כאלה. מה שקורה בהנהלה לא חילחל, יש ימים כאלה. הגענו למשחק מול יריב טוב. באנו ונתנו מאמץ, אבל היום זה לא הספיק. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם על המאמץ שלהם".

גוטמן התייחס לשמועות על עזיבה אפשרית לרד בול זלצבורג שהתפרסמו בשבוע שעבר בתקשורת, והבהיר: "כל מי שמפרסם פרסומים כמו שהיו השבוע על מעבר שלי לחו"ל טועה, אלה דברים לא נכונים. אני חושב שהפועל תל אביב היא בראש סדר המחשבות שלי היום, יש לה עדיפות על כל קבוצה. כל מעייני נתונים בהפועל תל אביב. עדיין מוקדם מדי לדעת איפה אאמן בעונה הבאה".

עוזרו של גוטמן, יוסי אבוקסיס, הוסיף: "הרבה שחקנים שלנו לא היו טובים היום וזה קורה, קרית שמונה שיחקו טוב ומגיע להם כל הכבוד". עוזר המאמן נשאל על חסרונו של איתי שכטר ואמר: "אם נמצא מישהו שיוכל לשדרג את הקבוצה שלנו בימים הקרובים, נביא. בינואר לא ניתן להביא שחקנים ברמה של שכטר, זה בוודאות". על בן שהר אמר עוזר המאמן: "בן משחק הרבה יותר חכם, זה השינוי. בתחילת השנה הוא ניסה בכוח, במשחקים האחרונים הוא עשה התקדמות עצומה ואנחנו שמחים מאוד בשבילו".

בן שהר, שנמצא בכושר מצוין וכבש גם הערב, הוסיף: "אני שמח שהגולים הגיעו, תמיד ידעתי שהם יבואו, היה צריך רק קצת סבלנות. התחלתי טוב באירופה ואז היתה קצת דעיכה, זה קורה לכל שחקן ותמיד הייתי סבלני, ידעתי מה אני שווה. צריך להמשיך ככה כי יש לנו דרך ארוכה ואנחנו רוצים להשיג תארים. חבל שלא ניצחנו, אבל שיחקנו נגד יריבה קשה מאוד בבית".

ערן זהבי אמר בסיום: "משחק לא טוב שלנו קבוצתית. אלה לא הדברים שאנחנו עושים בדרך כלל. לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו וזה בא לידי ביטוי בתוצאה שהיא בהחלט משקפת. יש גם משחקים כאלה, אנחנו לא מכונות ונצטרך לדעת לתקן את הטעויות במשחקים הבאים ולהתגבר על זה. שום דבר לא עבד היום. אחרי שהובלנו, היינו צריכים לשמור על התוצאה כי ידענו שאנחנו במשחק לא טוב. מכדור חופשי שלנו קיבלנו גול בצד השני ואלה טעויות שלא קורות לנו בדרך כלל וזה מעיד על חוסר ריכוז".

זהבי, שהוחלף יחד עם ורמוט בדקה ה-73, התייחס למשחק הבינוני שלו: "לי ולגילי לא היה משחק טוב, אבל אין מה לעשות. יש משחקים טובים יותר וטובים פחות. נצטרך לתקן, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא". זהבי נשאל האם הוא מודאג מהיכולת לקראת הדרבי בעוד שבועיים וענה: "לא צריך להיכנס לזה, אנחנו בסך הכל נמצאים בתקופה טובה. באנו לפה עם שישה ניצחונות רצופים והוצאנו תיקו במשחק חוץ קשה. ברור שרצינו לנצח, אבל נתקן בשבוע הבא".

אבוחצירא: "הלב אמר לי להגיע לקרית שמונה"

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון אמר: "אנחנו ראויים לקצת יותר מנקודה. היינו חייבים לקחת סיכון כשאנחנו משחקים כל כך טוב, שלטנו היום במשחק ואני יוצא עם רגשות קצת מעורבים. הייתה לנו הנעת כדור טובה מאוד. חסרה לנו איכות בחלק הקדמי, בסך הכל השחקנים עושים עבודה טובה והם יתקדמו עם הזמן. זה חלק מתהליך ארוך.

"מדהים שהגענו למצב שאנחנו משחקים מול הפועל תל אביב ואומרים שאיתי שכטר חסר, לנו הרבה שחקנים חסרים. יש לנו קבוצה טובה שמשחקת כדורגל כיפי ורענן". המאמן נשאל מה קבוצתו צריכה לעשות כדי לעלות עוד רמה, והשיב: "אנחנו צריכים לנצח את המשחקים האלה כדי להתקרב לצמרת הגבוהה. לאורך העונה קבוצה שרוצה להיות למעלה צריכה גם נצחונות קלים, ולא שכל ניצחון ייצא לה מהגרון. נעשה את זה, לקבוצה הזאת יש עוד הרבה פוטנציאל".

שמעון אבוחצירא, שערך הערב הופעת בכורה בקרית שמונה אחרי שהצטרף מלאריסה, הוסיף: "אני חושב שכל הקבוצה שיחקה מצוין. שמחתי שהתחברתי לקבוצה כל כך מהר ושמח שהבקענו והשגנו נקודה. שיחקנו טוב, שיחקנו מצוין. אני שמח שהכרתי את החבר'ה, את השחקנים וראיתי שיש פה שחקנים מצוינים. הלב אמר לי להגיע לקרית שמונה, עקבתי אחריה וראיתי שהיא נמצאת למעלה. באתי לפה כי זה מה שהלב שלי אמר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully