וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "גוטמן יהיה המאמן הבא של הנבחרת"

24.1.2011 / 21:21

היו"ר דיבר במהלך כנס באילת על רצונו לראות את מאמן הפועל ת"א מחליף את פרננדז בעתיד. גוטמן: "הדרך עוד ארוכה"

ארבע נקודות מארבעה משחקים ומקום רביעי בבית ו'. זה המאזן של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2012. לא בטוח שיו"ר ההתאחדות אבי לוזון כבר מאס לואיס פרננדז, אך מה שבטוח הוא שלוזון כבר חושב על היום שאחרי המאמן הצרפתי. הערב (שני) נאם יו"ר ההתאחדות בכנס רכזי ספורט באילת והצהיר שמאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, יהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל.

"אלי גוטמן הוא המועמד הראוי להחליף את לואיס פרננדז בסיום העידן שלו והוא יהיה מאמן נבחרת ישראל הבא", אמר לוזון, "בכל מקרה, זה יהיה רק לאחר החוזה של פרננדז ולא לפני כן". למרות הכל, יו"ר ההתאחדות עדיין משדר אופטימיות לגבי הקמפיין הנוכחי: "אני מאמין שננצח את שני המשחקים הקרובים ונבוא למשחק ראש בראש מול יוון על העלייה והמקום השני".

גוטמן עצמו נשאל על התבטאויותיו של לוזון לאחר ה-1:1 של הפועל תל אביב עם קרית שמונה הערב, והשיב: "לכבוד הוא לי לשמוע את הדברים של לוזון. כל מאמן במדינת ישראל מציב לעצמו את היעד הזה, אבל הדרך עוד ארוכה וכל מעייני בהפועל תל אביב".

הנבחרת עומדת בפני שני משחקי בית רצופים, שייערכו תוך שלושה ימים. ב-26 במרץ תארח ישראל את לטביה וב-29 במרץ תפגוש את גאורגיה. שני המשחקים אגב ייערכו באצטדיון בלומפילד ולא ברמת גן, בו נערכו כל מפגשי הנבחרת הרשמיים בקמפיינים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully