וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בלם בוסני יגיע למבחנים

נינוסלאב מילנקוביץ' בן ה-33, שמשחק בליגה הסינית, ינסה להרשים את סלובודאן דראפיץ'. בקבוצה מחכים לכסף מהעירייה

הבלם הבוסני נינוסלאב מילנקוביץ' יגיע למבחנים בבני סכנין. הבלם בן ה-33 משחק בקבוצת ג'ינדאו ז'ונון בסין ושיחק עד הקיץ האחרון באנוסיס נאון פראלימני מקפריסין. בסך הכל עבר מילנקוביץ' בלא פחות מאשר 13 קבוצות, כאשר הבולטות שבהן היו דינמו דרזדן הגרמנית, בירסחוט, ופ.ק סראייבו. מילנקוביץ' אפילו רשם 15 הופעות במדי נבחרת בוסניה בין השנים 2004-2006.

בני סכנין פתחה את היום לאחר הניצחון על מכבי פתח תקוה (1:2) אמש (ראשון) באצטדיון רמת גן במסגרת המחזור ה-20 עם כמה סיבות לאופטימיות, אולם במועדון יודעים כי הבלגן בהנהלה והסגל הדליל עלולים לפגוע בהם בהמשך הליגה. בקבוצה עובדים כרגע בעיקר על חיזוק ועיבוי הסגל במספר שחקנים. אחד מהם הוא החלוץ דניאל מיטב מלוקומוטיב סופיה, שאמור להחזיר ביום שלישי תשובה לעו"ד שחר גרינברג, האם הוא מוכן להגיע למבחנים בגליל וכן האם הוא מוכן לקבל את השכר הנמוך שמציעה סכנין.

יחד עם החלוץ, שאולי יגיע, מי שכבר נחת הוא הבלם הארגנטינאי ניקולאס פיסאנו, שיחל להיבחן השבוע בקבוצה ואם ירשים יחתום בה. הבעיה עם שני השחקנים הללו ועם שחקנים אחרים שאמורים להצטרף למועדון היא - כפי שפורסם כבר אתמול - שהבקרה התקציבית מסרבת כרגע לאשר לסכנין להעביר שחקנים חדשים אצלה עד שמשכורות חודש דצמבר לא ייפרעו, אותן נתן יו"ר המועדון חסן אבו סאלח בצ'קים דחויים לתאריך 5 בפברואר. כאשר המשמעות היא שעד אותו תאריך לא תוכל סכנין להחתים שחקנים חדשים.

אלא שלא רק בזה מסתיימות הצרות של הקבוצה. ראש עיריית מאזן גנאים הבטיח להעביר למועדון סכום של כמיליון ו-200 אלף שקלים תוך מספר שבועות, שאמור לפתור את בעיית תזרים המזומנים שיש לקבוצה כרגע. אולם אם הכסף לא יועבר עד סיום חלון ההעברות, קרי עד ה-8 בפברואר, דבר שנראה כרגע מעשי, סכנין תמצא את עצמה עם קופה ריקה, ללא היכולת לשלם שכר ולכן לא תוכל להעביר שחקנים חדשים כלל. אגב, בקבוצה חששו כי לאור מערכת היחסים הטעונה בין ראש העיר גנאים ליו"ר אבו סאלח, במיוחד לאחר העימות בין המאמן סלובודאן דראפיץ' והשוער מאיר כהן שנחשב מקורב מאוד לגנאים, הכסף לא יועבר, אך ראש העיר הרגיע ואמר כי יעמוד בהבטחתו.

בעניין כהן, נראה כי השוער הצעיר מוחמד קנדיל, שהציג במשחק נגד מכבי פתח תקוה יכולת טובה, ימשיך לתפוס את המקום בהרכב, כשכהן ימשיך לאייש את הספסל, אלא אם כן ימצא קבוצה אחרת. אגב, הקפטן לשעבר כבר אחז בסיכום עם הפועל אשקלון לפני כחודש, אך בגלל הבטחות מאבו סאלח ויתר על ההצעה ונשאר. עם זאת, בקבוצה עושים כרגע מאמצים להשאיר את לירן כהן, שחקן נוסף שאבו סאלח רוצה לראות דווקא מחוצה לה לאחר שסירב לקצץ בחוזהו.

הבשורות הרעות המשיכו ליפול היום, כשהתברר כי הקשר חיים בנון כנראה וגמר את העונה. בנון, שכבר מספר חודשים לא מתאמן בשל בעיות בגבו והיה אמור לחזור לפעילות החודש, נבדק בימים האחרונים והוא אמור לעבור בקרוב ניתוח. הקשר סובל מפריצת דיסק ותקופת ההחלמה מניתוח כזה מוערכת בכשלושה חודשים, מה שיגרום לו כנראה להיות מושבת עד סוף העונה.

עדכון ראשון: 14:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully