וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ואשקלון פנו לעכו: מעוניינות בגיטא

הדס גרינברג

24.1.2011 / 11:49

החלוץ יבחן את הצעת הקבוצה הדרומית לאור מעמדו. בנימין הוזמן לבקר באוקראינה, אך נוטה לא לחתום בזאריה לוגאנסק

חלוץ הפועל עכו אושרי גיטא מחוזר על ידי קבוצות בני סכנין והפועל אשקלון. שתי הקבוצות הביעו התעניינות בחלוץ בפני סוכנו ג'קי דהאן, כשמספר קבוצות נוספות אף גיששו בכיוונו. נכון לעכשיו, נראה שעל אף הפניה הרשמית של סכנין גיטא לא יעבור לקבוצה מהמגזר לאור העובדה שהוא שיחק בה בעבר וכרגע הוא אינו מעוניין לשוב. לעומת זאת, הצעתה של אשקלון נשקלת בחיוב על ידו.

גיטא עשוי לעזוב בחלון העברות הנוכחי, זאת מכיוון שהוא אינו מרוצה ממעמדו בעכו לאור דקות המשחק הדלילות אותן מקבל מהמאמן אלי כהן. גיטא פתח העונה בהרכב בסך הכל שבע פעמים והוחלף בשישה מהם, כאשר הוא שותף ב-13 משחקים בסך הכל עד כה העונה. אין זה סוד כי לאור הפריצה של רועי דיין והיכולת הטובה שמציג ג'קו ערפאת מתקשה גיטא לקבל את ההזדמנות לה חיכה. לחלוץ שער אחד העונה, במשחק מול מכבי חיפה בו נוצחה עכו 3:1.

קשר הקבוצה בן בנימין שב לארץ לאחר שיצא להתרשם במחנה אימונים בטורקיה של הקבוצה האוקראינית זאריה לוגאנסק. האוקראינים התרשמו מבנימין, שאף שותף במשחק אימון אחד, ולאור העובדה כי הליגה באוקראינה מתחילה רק במאי הציעו לו לשוב ולראות את מתקן האימונים במדינה. כרגע, ממתין בנימין להצעה הכספית האחרונה, עם זאת הוא נוטה שלא לחתום בשורותיה.

ערפאת צפוי לשוב בעוד כשבוע לכשירות ולחזור לסגל הקבוצה לאחר שהחלים מהשבר בכתפו, עימו הוא חזר כזכור מביקור מולדת בטוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully