וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רות'לסברגר: "אני הולך ליהנות מזה"

24.1.2011 / 12:02

הקוורטרבק של פיטסבורג מאושר לאחר ההעפלה לסופרבול. סאנצ'ז: "הייתה לי בעייה באוזניות". ריאן: "אל תבקרו אותנו"

זה היה קרוב, מאוד קרוב. יושבי היינץ פילד כבר הרגישו כיצד הסופרבול מתמוסס להם מהידיים, עד שבאה המסירה של בן רות'לסברגר לאנטוניו בראון וסגרה עניין. הסטילרס ניצחו בשיניים את ניו יורק ג'טס 19:24 והעפילו לסופרבול בפעם השנייה בשלוש עונות והשלישית בשש. עבור בן רות'לסברגר, לא יכול להיות משמח מזה.

"אני הולך ליהנות מזה", אמר ביג בן, שבתחילת השנה נוקה רק בקושי מחשדות נגדו לאונס ולא פתח את העונה בשל השעיה. "כל פעם שבה אתה מגיע לסופרבול עושה לך טוב. הצלחנו לפנות לעצמנו דרך, ליצור מרווח ולנצח את המשחק. זה לא תמיד היה יפה, אבל עשינו את העבודה. כולם היו שם בשביל האחרים בכל רגע נתון של המשחק".

בג'טס האשים מארק סאנצ'ז את האוזניות. "היו לי תקלות בקבלת ההוראות מבריאן שוטנהיימר (מתאם ההתקפה - ד.ר.), באיזושהי נקודה היינו צריכים להשתמש בווקי-טוקי. זה קרה לא מעט פעמים במהלך המשחק, ככה שהייתי צריך לרוץ הצידה כדי לקבל הוראות. זה היה אחד המכשולים שלנו במשחק. הייתי גאה בשחקנים שלנו שנלחמו".

מאמן הג'טס רקס ריאן ניסה לרומם את מצב רוחם של השחקנים והאוהדים. "המטרות שלנו לא ישתנו בעונה הבאה", אמר, "אנחנו נרדוף אחרי הסופרבול הזה, נרדוף אחריו עד שנשיג אותו. אם אנשים רוצים לבקר אותנו - בבקשה, אבל האמת? אין להם שום זכות לעשות את זה. בסוף אנחנו נצליח לעבור את זה ולזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully