וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורגי קקאלוב ייבחן בהפועל באר שבע

24.1.2011 / 9:30

במועדון אישרו שהחלוץ ששוחרר מנתניה מגיע למבחנים. קלינגר מחפש חלוץ. עבדול ראזאק יעבור בקרוב בבקרה ויצטרף רשמית

החלוץ הבולגרי גיורגי קקאלוב, שנבחן בשבוע שעבר במכבי נתניה, יתחיל להיבחן היום (שני) בהפועל באר שבע וינסה להרשים את המאמן ניר קלינגר. המאמן שמחפש חלוץ נוסף שיאיים חולצת ההרכב קיבל הצעה להחתים את השחקן שהחל את העונה באסטרה פלוישטי הרומנית, אבל שוחרר ממנה וכעת הוא שחקן חופשי. בהפועל באר שבע אישרו בהמשך את הידיעה ומסרו כי השחקן הגיע למבחנים.

המאמן ניר קלינגר ממשיך לחפש חלוץ שיחזק את ההתקפה. המחיר שאותו דורשת מכבי פתח תקוה עבור דובב גבאי (1.2 מיליון שקל) אינו ריאלי בינתיים, מאחר ובתום העונה הוא הופך לשחקן חופשי. אם גבאי לא יגיע, אלונה ברקת תוכל לנהל איתו משא ומתן החל מחודש ינואר. גם עידן שריקי הנמצא במצב דומה עדיין בתמונה.

לגבי החלוץ קקאלוב, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, בן ה-26 הוא החל את הקריירה בליטקס לובץ' ושיחק במספר קבוצות במולדתו, כמו גם בדינמו מינסק הבלארוסית ובאולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית. הבולגרי משחק ברגל שמאל ויכול לשחק כחלוץ או כשחקן כנף.

אברהים עבדול ראזאק, שנסע אתמול לבית החולים הדסה עין הצופים וקיבל אישור מקרדיולוג לגבי תקינות הבדיקות הרפואיות, יצטרף היום באופן רשמי לקבוצה לאחר שיעבור בבקרת התקציבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully