וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מטיל וטו על שחרורו של קולמה

24.1.2011 / 8:58

מאמן מכבי חיפה אישר לאתר הרשמי: "לא נוותר בקלות על שחקנים". גורם בקבוצה: "אף קבוצה לא עמדה בדרישות שלנו"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, מטיל וטו על שחרורו של ג'ון קולמה מהקבוצה. המאמן רוצה את הקשר הקולומביאני עד תום העונה בקבוצה ורק הצעה מפתה תוכל לגרום לקשר לעבור. ככל הידוע, המאמן כבר הבהיר לאחרונה את עמדתו לנשיא יעקב שחר, שאמור לקבל החלטה בעניין. אומוניה ניקוסיה, שהוזכרה כבר לפני שבועיים כמועמדת לקלוט אותו, טרם הגישה הצעה חדשה.

בחיפה טוענים כי ההצעה מוולגה ניז'ני נובגורוד הרוסית אינה הצעה רשמית, אך הקבוצה הרוסית הביעה התעניינות בשחקן. "כל קבוצה יכולה להגיש הצעות, אבל אף אחת עדיין לא הגישה את מה שדרשנו ולכן קולמה לא יעזוב בקלות", אמר גורם בחיפה. ההערכה היא שחיפה תדרוש לפחות 1.3 מיליון יורו תמורת השחקן, סכום שספק אם הקבוצה הרוסית תוכל להציע.

רק לאחרונה הביע קולמה את מורת רוחו בעקבות העובדה שבחיפה מסרבים לשדרג את חוזהו, משום שרמת המיסוי שלו תעלה עונה ותעמוד על למעלה מ-40 אחוז. קולמה מרוויח 180 אלף דולר ברוטו לעונה בחיפה והוא מצפה שזו תשדרג את שכרו.

אלישע לוי אישר את הידיעה לפיה הטיל וטו על שחרורו של השחקן וכי ההצעה מהקבוצה הרוסית הייתה בעל פה. לוי טען מאוחר יותר באתר הרשמי של מכבי חיפה: "מכבי חיפה אינה מוותרת בקלות על שום שחקן. קולמה בא ואמר שיש לו הצעות, גם ההצעות של דבאלישווילי הגיעו ממנו. לא אמרנו שאנחנו משחררים אותו או את קולמה. אצלנו ישנה הפרדה ברורה בין פרסומים למציאות. הדבר הברור יותר הוא שאני זקוק לבלם נוסף ולחלוץ, כרגע אין מקום. כל הזמן אנו חושבים קדימה ולא מזניחים לרגע את הדבר האמיתי, את הליגה ובקרוב את משחקי הגביע. עם שינויים או בלעדיהם, חובתנו להמשיך ולהשיג את שתי המטרות הללו".

"נותר לבחון היטב כל שחקן לפני שמקבלים החלטה סופית ולפגוע בול כפי שעשינו עם ולדימיר דבאלישווילי וז'ורז'ה טשיירה", הוסיף המאמן. "אני מאמין ומקווה שהמעקב אחרי אנדריי ויא יא שהתאמנו איתנו למעלה מחודש יישא פרי ונהנה גם מהם נעשה עוול לשחקנים המגיעים כאשר מנסים להדביק להם את המונח שכבר לא קיים 'שחקני חיזוק'. הם שחקנים טובים שצריכים להוסיף ולא לחזק כי איננו חלשים. כל שחקן טוב צריך להיות כאן ולעזור לנו. ההגדרות לא רלוונטיות במקרה שלנו כי אנו משלבים צעירים וותיקים יחד עם זרים".

בעניין אחר: טאלב טואטחה, אייל גולסה ותומר חמד ימריאו היום עם הקבוצה לאילת למרות שזומנו למשחק הנבחרת ביום רביעי מול דינמו קייב. הקבוצה תנחת מחר וברביעי השחקנים יצטרפו לנבחרת שתתכנס במלון לקראת המשחק. גם אייל משומר עשוי לקבל זימון לאחר שבנבחרת אישרו כי הם עוקבים אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully