וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "ההפסד לברצלונה לא השפיע עלינו"

24.1.2011 / 9:04

שחקן מכבי ת"א הדף את הדיבורים שהמומנטום של מכבי ת"א נעצר: "אי אפשר לשחק מושלם כל משחק", ונערך לרומא: "משחק חשוב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתגובות לאחר משחק הניצחון של מכבי תל אביב 71:85 על ברק נתניה בליגה

במשך לא מעט רגעים אמש (ראשון) באולם ישורון בנתניה, נדמה היה שעל המגרש מתרוצצת מתחזה למכבי תל אביב ולא הדבר האמיתי. להיכן נעלם הכדורסל המגובש, המתוזמן והעוצמתי? שחקניו של דייויד בלאט הפגינו משחק עמום משהו. בסופו של דבר גברה הקבוצה הצהובה על ברק נתניה 71:85, אך הניצחון היה דהוי.

היחיד שסיפק קצת ברק מול ברק, היה הרכז דורון פרקינס. לאור מצב רוחם של שחקני מכבי לאחר המשחק נראה שגם הם הבינו שהם לא סיפקו תצוגה מזהירה;. למרות השלשות החשובות שקלע לקראת הסיום, ג'רמי פארגו, שסופסל דקות ארוכות, היה בין הראשונים לעזוב את חדר ההלבשה כשקפוצ'ון מסתיר את פניו וכשהוא מסרב לחתום לאוהדים המקומיים. כאשר אוהד הפציר בסופוקליס שחורציאניטיס להצטלם איתו, השחקן, שנראה עצבני ושוחח עם אחד מאנשי הצוות של הקבוצה, השיב לו בעצבנות הרחוקה מנימוס.

שחקני מכבי תל אביב דורון פרקינס, צ'אק אידסון. קובי אליהו
אף אחד לא נראה יותר מדי מחויך במכבי. צ'אק אידסון ודורון פרקינס/קובי אליהו

"אני לא חושב שאיבדנו ביטחון כקבוצה, אבל לפעמים יש עליות ויש ירידות. זה חלק מהמשחק, אנחנו לא יכולים לשחק מושלם כל משחק", אמר צ'אק אידסון לוואלה! ספורט. הפורוורד הצהוב נשאל האם ייתכן שהפתיחה הכושלת נגד ברצלונה בטופ 16 גרמה למיני-טראומה בקרב הצהובים, והשיב: "מכבי לא הושפעה מההפסד לברצלונה", הדף אידסון את התיאוריה, וסיפק ניתוח מהיר משלו למצב: "נתניה קבוצה טובה מאוד, ולכן היה לנו קשה מולם. יש להם גם אולם חם עם אוהדים טובים".

מי שנראה לא רגוע לאורך כל הערב הוא המאמן דייויד בלאט, שהיה כעוס מאוד על הספסל. גם לכך יש לאידסון הסבר. "בלאט תמיד מעוניין לשפר והוא תמיד דרוך, הוא אומר לנו הרבה דברים תוך כדי משחק וזה לא חדש". אידסון נשאל לאחר מכן האם קיים לחץ בקבוצה. "קודם כל", הזכיר, "מול נתניה ניצחנו, אז משימה אחת הושלמה השבוע. מול רומא יהיה משחק קשה, זה משחק בטופ 16, אי אפשר לחשוב שאנחנו רק צריכים להגיע ולעבור אותם, לכן נתכונן בימים הקרובים".

השחקן האמריקאי סבור כי משחק היורוליג הקרוב מול הקבוצה מעיר הבירה האיטלקית ביום חמישי ביד אליהו יהיה קריטי עבור הקבוצה לאחר ההפסד לבארסה. "זה משחק חשוב מאוד, זה בטוח", אמר. "הרי יש הבדל משמעותי בין מאזן של 1:1 ל-2:0 בטופ 16. אבל זה משחק בית שלנו ונתכונן אליו".

אחת מנקודות האור החיוביות בתקופה האחרונה הוא ריצ'רד הנדריקס. בעוד מכבי דועכת, מקבל הפורוורד-סנטר דקות משחק רבות ונראה הרבה יותר טוב מאשר בעבר. "הוא משחק טוב", סבור אידסון. "הוא בחור נהדר ושחקן טוב, כל מה שהוא צריך זה דקות ואז הוא נותן את התפוקה. שחקן שמקבל דקות ושחקן טוב ישחק טוב אם הוא על הפרקט. מעולם לא פקפקנו ביכולות שלו, ויש לו כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully