וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הפדרציה נגד בולגריה, פולין ולוקסמבורג

24.1.2011 / 14:20

פאר וחברותיה הוגרלו למשחקי הבית האירופאי/אפריקאי שיתקיימו באילת בתחילת פברואר. נמלטו ממפגש עם ווזניאקי

נבחרת הפדרציה של ישראל הוגרלה היום (שני) לבית שכולל גם את נבחרות בולגריה, פולין ולוקסמבורג בטורניר גביע הפדרציה (הבית האירופאי/אפריקאי 1) שייפתח בשבוע הבא באילת ויתיקיים בין ה-2 ל-5 בפברואר. את הנבחרת הישראלית, כידוע, ייצגו שחר פאר (12), יוליה גלושקו (233), קרן שלמה (530), ו-ולריה פטיוק, יחד עם הקפטן ליאור מור.

ארבע הנבחרות שתסיימנה ראשונות בכל בית תיפגשנה ב-5 בפברואר לשני מפגשים שיקבעו את שתי העולות לפלייאוף העלייה לבית העליון, שיתקיים באפריל. יתר הנבחרות ישחקו ביום זה את משחקי דירוג. המשחקים יתקיימו במגרשים העירוניים של אילת ויועברו בשידור חי בערוץ הספורט.

במהלך ימי הטורניר יתקיימו ארבעה מפגשים החל מהשעה 10:00 בבוקר (בכל מפגש יתקיימו שני משחקי יחידות ומשחק זוגות) ובשעה 16:00 יתקיימו שלושה מפגשים נוספים, בהם צפויה לשחק הנבחרת הישראלית.

קפטן הנבחרת, ליאור מור, סיכם: "מדובר בהגרלה סבירה בסך הכל. מובן שהיה יכול להיות קשה יותר - עם נבחרות שאני שמח שלא קיבלנו כמו שוויץ, רומניה או הונגריה, אך מנגד, גם היה יכול להיות קל יותר. הנבחרות שקיבלנו אולי נראות פחות טוב על הנייר, אבל הן קשות מאוד לפיצוח וכל משחק הוא פתוח. נבוא כדי לנצח כל מפגש ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר".

היריבות

הנבחרת הפולנית נחשבת לאחת המתחרות הקשות בטורניר ובשנה שעברה היא הייתה חלק מבית עליון 2, אך הפסידה לבלגיה 3:2 וגם במשחק הפלייאוף היא לא הצליחה לגבור על ספרד ונכנעה מולה 4:1. לשמחתן הרבה של הישראליות, אגניישקה רדוואנסקה לא נכללת בסגל הפולני של פולין, אך אחותה הצעירה אורסולה, המדורגת 201 בעולם, תגיע לארץ. את הנבחרת מובילה מגדה לינט (176 בעולם) ומשלימה אותן קלאודיה ינס ואליסיה רוסולסקה.

הנבחרת הבולגרית, שמשחקת בשנים האחרונות בבית האירופי האפריקאי ולא מצליחה להעפיל לבית העליון, כבר פגשה בשנה שעברה את ישראל והפסידה לה 2:1 אחרי ששחר פאר גברה על סבטאנה פירונקובה והישראליות השיגו ניצחון נוסף במשחק הזוגות כשפאר שיתפה פעולה עם יוליה גלושקו. פירונקובה היא הטניסאית הבולטת של הבולגריות ומדורגת 36 בעולם, כשאת הסגל משלימות אליטסה קוסטובה (216), דיה אבטימובה (258) ומגדלנה מאליבה.

גם נבחרת לוקסמבורג לא חוותה בשנים האחרונות השתתפות בבית העליון והיא בעיקר מתנדנדת בין הבית האיזורי 1 ל-2. הטניסאית המובילה של הנבחרת היא מנדי מינלה, שמדורגת 135 בעולם, ושאר הסגל בנוי מאן קרמר (196), קלודין סחול (1,018) וטיפאני קורנליוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully