וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "קנדיל טוב וימשיך לעמוד בשער"

מאמן בני סכנין ימשיך לתת קרדיט לשוער הצעיר, ומתעקש שההחלטה על מאיר כהן מקצועית. דוד: "ככה לא נהיה בצמרת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

למרות שספג שער מצמק בדקה ה-88, מוחמד קנדיל הוא ללא ספק גיבור הניצחון 1:2 של בני סכנין על מכבי פתח תקוה באיצטדיון רמת גן. במשך השבוע דובר על כך שסיפסולו של השוער מאיר כהן נבע ממתיחות שהייתה בינו לבין המאמן סלובודן דראפיץ', אלא שמאמנה של סכנין דאג להדגיש בסיום המשחק כי היה מדובר בהחלטה מקצועית בלבד.

"כבר אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב פניתי להנהלה ואמרתי שאני הולך לכיוון הילד (קנדיל)", אמר דראפיץ' והוסיף: "צריך להבין שספגנו עד למשחק הזה 30 שערים וההחלטה הייתה מקצועית לגמרי, אפילו דיברתי על כך עם מאיר כהן. נכון שהייתי צריך לספוג את כל האש, אבל אם יש לי ילד שמוכיח לי באימונים שהוא שוער טוב, אז למה לא לתת לו לשחק? אני לא דוחק אף אחד החוצה, אבל אם יש צעירים טובים הם ימשיכו. בינתיים קנדיל הוא טוב והוא ימשיך לעמוד בשער". על המשחק עצמו אמר דראפיץ': "לא היינו טובים, אבל היינו נחושים וזה מה שהביא את הניצחון".

מוחמד קנדיל הנרגש אמר בסים המשחק: "עשיתי את העבודה שלי, ואני שמח ששימחנו את הקהל שלנו, זה מגיע לו. מאיר ואני חברים טובים, לא מעניין אותי כל מה שקורה מסביב. אם אומרים לי לשחק, אני משחק למען הקבוצה והקהל. היה הרבה לחץ עליי, ואני שמח שעשיתי את העבודה. זו רק תחילת הדרך מבחינתנו, ואני מקווה שנמשיך ככה".

פרדי דוד: "ככה לא נוכל להיות בצמרת"

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד לא הסתיר את אכזבתו בסיום משחק ההפסד לסכנין, כאשר כל זה קרה כמה ימים אחרי שקבוצתו הפסידה גם בגמר גביע הטוטו לעירוני קרית שמונה. דוד אמר בסיום המשחק: "שיחקנו היום רע מאוד, ללא ספק, כל האחריות עליי. בכדורגל לא תמיד אפשר להסביר דברים. היינו צריכים לעשות דברים אחרת לגמרי במשחק ההתקפה, והפסדנו ממצב וחצי שלהם. היינו צריכים לשחק יותר טוב, ובצורה הזאת לא נוכל להיות בצמרת. לא שיחקנו חכם, לא שיחקנו נכון, ולא נוכל לחזור על התצוגה הזאת בעתיד".

"זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה", הוסיף דוד מאוחר יותר ונשאל על היכולת של השוער שלו. "לא יודע מה עובר עליו. אולי כדאי שאתם תשאלו אותו".

בפתח תקוה לא מרוצים מהיכולת של רובי לבקוביץ' בשני המשחקים האחרונים. זה התחיל בטעות גדולה בגמר גביע הטוטו שעלתה לקבוצה בהפסד ונמשך היום בטעות קשה של השוער בשער הראשון של סכנין. "בסך הכל הוא לא טועה הרבה, אבל שתי הטעויות האלה היו קריטיות", הסבירו בסיום. לא מן הנמנע כי בצוות המקצועי ישקלו כעת אם לספסל את השוער ולתת את כפפות השוער הראשון לאיבן מאנצה הקרואטי, שמחכה להזדמנות מאז שנפצע בחודש אוקטובר. מאנצה פתח במשחק הליגה הראשון מיד לאחר שהגיע לקבוצה ומאז לא שותף בליגה.

בקבוצה גינו את ההתנהגות של האוהדים בסיום, שקיללו את המאמן פרדי דוד. היו"ר משה זוארץ נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה אך לא שוחח עם השחקנים. עמוס לוזון שנראה מאוכזב מאוד מהתוצאה בסיום בחר שלא לרדת כלל לחדר ההלבשה.

בימים הקרובים תחליט הקבוצה האם להחתים את הקשר עמנואל בולסטלר (27) מארמיניה בילפלד. פרדי דוד עשוי לטוס לגרמניה לראות את השחקן בפעולה, אך ייתכן גם שהשחקן יהיה מוכן להגיע לישראל להתרשמות נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully