וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסון פאלמר לבנגאלס: טרייד או שאפרוש

23.1.2011 / 20:58

הקוורטרבק של סינסינטי סובל מהפידבקים הרעים ודורש לעזוב את הקבוצה. הקולטס הגישו למאנינג הצעה חדשה

קרסון פאלמר נחשב להבטחה גדולה בסינסינטי, אבל הכניסה של קימו ואן אולהופן ברגל שלו בפלייאוף של 2005 גרמה לו לסגת. למרות מספרים יפים לעתים, פאלמר הגיע עם הבנגאלס לפלייאוף עוד פעם אחת בלבד, אשתקד, שם הם מוגרו על ידי ניו יורק ג'טס. אחרי עונה מחפירה של הטיגריסים, נראה שנמאס לקוורטרבק.

על פי מקורות בסינסינטי, פאלמר, הבחירה מספר 1 בדראפט 2003, הציב לבנגאלס אולטימטום: טרייד - או שאפרוש. פאלמר עצמו סירב להגיב, ואם יפרוש יפסיד הרבה כסף, מכיוון שהחוזה שלו בתוקף עד עונת 2014. התסכול של פאלמר נובע מהפידבקים השליליים שמגיעים אליו מכיוון האוהדים והתקשורת בסינסינטי.

אז מה האופציות שעומדות בפני פאלמר? במיוחד סיאטל, אם לא תחתים מחדש את מאט האסלבק, במיוחד כשמאמנה הראשי הוא פיט קרול שאימן את פאלמר ב-USC. גם דטרויט, שסובלת מפציעות כרוניות של מת'יו סטאפורד, סן פרנסיסקו, אריזונה, וושינגטון, בפאלו, טנסי, אוקלנד, מינסוטה וקרוליינה נראות כמו אופציות אפשריות.

בגזרה של פייטון מאנינג קצת יותר שמח. אינדיאנפוליס הגישה הצעה חדשה לקוורטרבק שלה, גבוהה יותר, על פי הדיווחים, מה-72.5 מיליון דולר לארבע עונות שקיבל טום בריידי מניו אינגלנד. הקולטס מעוניינים להפוך את מאנינג בן ה-35 לשחקן עם השכר הגבוה ביותר בהיסטוריה של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully