וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראזאק עבר את הבדיקות, יחתום בבאר שבע

23.1.2011 / 16:10

נפגש עם הקרדיולוג שאישר את בדיקת הא.ק.ג. מכבי פ"ת דורשת 1.2 מיליון שקל על גבאי, ברקת רוצה אותו או את שריקי

אברהים עבדול ראזאק נפגש היום (ראשון) בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים עם קרדיולוג מומחה מטעם הפועל באר שבע, שאישר כי הבדיקות הרפואיות של השחקן תקינות. לאחר קבלת בדיקת הא.ק.ג שעבר, אישר הקרדיולוג לאנשי הקבוצה כי השחקן יכול לחזור לפעילות וכבר הערב הוא יחתום על חוזה ומחר יעבור בבקרת התקציבים. כזכור, בבאר שבע הודיעו כי השחקן לא יטול חלק במשחק מול בית"ר ירושלים עד שייבדק על ידי הרופא המומחה. סוכנו של השחקן, דדה חדד: "עוד לפני הבדיקה ידעתי שהכל בסדר מבחינה רפואית. הראש של ראזאק מרוכז כעת אך ורק בכדורגל". ראזאק יחתום על חוזה עד תום העונה עם אופציה לשלוש וחצי שנים נוספות. האופציה קיימת ברוב החוזים ארוכי הטווח בבאר שבע.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מההפסד לבית"ר ירושלים, אמש. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "יש אכזבה גדולה במועדון מההפסד, היינו צריכים להבקיע עוד שער ולנצח את המשחק. אסולין בדרך כלל לא מחמיץ ממצבים כאלה". השוער דניאל ליפשיץ עשוי לחתום בקרוב בקבוצה, בכפוף להחלטה סופית של ניר קלינגר. מכבי פתח תקוה דורשת 1.2 מיליון שקל עבור דובב גבאי, ולא בטוח שאלונה ברקת תסכים לשלם סכום כזה. במועדון מעוניינים להחתים את גבאי או את עידן שריקי, איתו מנהלת הקבוצה משא ומתן כבר תקופה ארוכה.

מאור מליקסון עזב היום באופן רשמי את הקבוצה והמריא כדי לחתום בויסלה קרקוב. הקשר דוד רביבו אמר הבוקר: "נותר רק לאחל לו המון הצלחה. מאור היה שחקן וקפטן למופת ואני בטוח שכולם יאהבו אותו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully