וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "מאז שדראפיץ' הגיע אין דרך, אין שיטה, אין כלום"

שחקנים בסכנין מותחים ביקורת קשה על המאמן. מתח בין דראפיץ’ ליו"ר אבו סלאח. כרגע הקבוצה לא רשאית להתחזק

לאחר שאתמול (שבת) מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ', הודיע לשוער הוותיק מאיר כהן על הדחתו מההרכב, מה שגרר ריב בין השניים, היום מתברר שמתח רב שורר גם בין המאמן ליו"ר חסן אבו סלאח. הסיבה נעוצה בכך שאחרי ההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר, דראפיץ' שוחח עם הקשר יניב לוזון ואמר לו שהוא בונה עליו ועל נסטיה צ'ה עד סוף העונה, רק כדי לגלות יומיים לאחר מכן שאבו סלאח שיחרר את השניים מהקבוצה.

גם בתוך הקבוצה קיימת ביקורת על היו"ר ששחרר כמות גדולה של שחקנים, ואתמול אמרו: "לא ברור מה הוא עושה שם. מצד אחד הוא נותן גיבוי למאמן ומצד שני הוא משחרר שחקנים כאילו הוא רוצה להוריד בכוח את הקבוצה ליגה". לאור ההתנהלות האחרונה של אבו סלאח, לא מן הנמנע שראש העיר ויו"ר המועדון לשעבר, מאזן גנאים, שוב ייאלץ להתערב בענייני הקבוצה ולכנס שוב ישיבה דחופה במשרדו.

אגב, בסכנין יש מי שאומרים כי אבו סאלח מתנהג כך כי הוא פגוע מהשחקנים שסירבו לבקשתו לקצץ כ-25 אחוזים ממשכורותיהם, ושהוא פועל כך בגלל האגו הפגוע שלו. אגב משכורות, שחקני הקבוצה קיבלו צ'קים דחויים ל-5 בפברואר על משכורות דצמבר ובקרת התקציבים הודיעה שעד שהצ'קים הללו לא ייפדו, הקבוצה לא תוכל להפקיד חוזים חדשים, כלומר להתחזק.

למרות שחררו של צ'ה בשבוע שעבר, בינתיים הקשר הסלובני לא עוזב. היום צ'ה עבר ניתוח בקע והחלמתו אמורה לקחת עד שלושה שבועות. לאחר שהוא יחזור לאימונים מלאים, סוכניו ינסו למצוא לו קבוצה אחרת. במידה שהם לא יצליחו, הם ידרשו שצ'ה יקבל את משכורתו המלאה עד תום העונה.

בחזרה לדראפיץ': בקבוצה השמיעו ביקורת על החלטתו לספסל את מאיר כהן ולעלות במשחק הערב נגד מכבי פתח תקוה את מוחמד קנדיל חסר הניסיון. "אין דרך, אין שיטה ואין כלום בקבוצה מאז שדראפיץ' הגיע", אמר אחד מהשחקנים, "להוציא את מאיר, שהציל את סכנין כל כך הרבה פעמים, זו פשוט טעות גדולה. אם היה באמת כישרון גדול על הספסל, אף אחד לא היה מתווכח, אבל בפעם הקודמת שקנדיל עמד בשער הוא חטף שער מביך שעלה לנו בהפסד כואב באשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully