וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-הפועל ת"א: פצ'אלקה סיכם, אבוחצירא יפתח

הסלובקי יצטרף בקרוב לאלופה יחד עם איתמר ניצן. ידין צפוי לפתוח, בכורה לאבוחצירא אצל המארחת (ב', 20:45, ער' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בשבעת המפגשים בין שתי הקבוצות בליגת העל דווקא קרית שמונה היא זו שמחזיקה במאזן החיובי, עם שלושה ניצחונות מול האדומים שהשיגו שניים בלבד.

* הפועל תל אביב הצליחה לנצח רק פעם אחת בקרית שמונה ואילו המארחים עשו זאת פעמיים בבלומפילד.

* מאז המחזור השלישי, אליו הגיע אחרי הפסד ותיקו בחוץ, האדומים רשמו שבעה ניצחונות ברציפות מחוץ לבית.

* קרית שמונה לעומתה פתחה את הליגה בסערה ובשלושת משחקי הבית הראשונים ניצחה, אך מאז בששת משחקי הבית האחרונים הצליחו שחקניו של רן בן שמעון לנצח עוד פעמיים.

* בארבעת המחזורים האחרונים הפועל תל אביב כבשה 15 שערי זכות, ואילו קרית שמונה שישה בלבד.

* אלרואי כהן ו-ויאם עמאשה כבשו השנה ביחד 14 שערים לקרית שמונה, אבל שניהם פצועים במחזורים האחרונים ותומר סוויסה כבש פעמיים בשני המשחקים האחרונים.

* טוטו תמוז וערן זהבי כבשו יחדיו 17 שערים, אך בארבעת המשחקים כבשו שניים יחדיו בלבד ואילו בן שהר אחראי על לא פחות מחמישה שערים מתוך ה-15 האחרונים.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל תל אביב. בקרית שמונה יודעים כי הדאבליסטית תגיע כדי לנקום על תוצאת המשחק בסיבוב הראשון, בו הביסו החניכים של רן בן שמעון 4:2 את האדומים. מגן הקבוצה אורי שטרית התייחס למשחק ואמר: "הפועל קבוצה טובה שאי אפשר לזלזל בה ואנחנו בטוחים שהם יבואו לנקום על הניצחון שלנו בבלומפילד בסיבוב הראשון. אבל אנחנו רוצים לבוא ולנצח ולהראות שאנחנו ראויים למקום שאנחנו נמצאים בו ולשמור על המקום שלנו".

בן שמעון מתכנן שינוי בהרכב, כשעל פי התרגול האחרון הרכש הטרי שמעון אבוחצירא יקבל את הקרדיט בהרכב בהופעת הבכורה שלו בקבוצה זאת במקומו של ברק בדש. תומר סוויסה, שמציג יכולת טובה לאחרונה, ימשיך לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי לצידו של אדריאן רוצ'ט.

הפועל תל אביב:

עסקת העברתו של הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה, 30, להפועל תל אביב סוכמה היום לאחר שהאדומים הגיעו לסיכום כספי הן עם השחקן והן עם קבוצתו ז'ילינה, בתום מו"מ שארך מספר ימים. הדאבליסטית הישראלית אמורה להעביר לאלופה הסלובקית כ-300 אלף יורו. כרגע מה שנותר כדי להפוך את העסקה לרשמית הן חתימותיהם של שני הבעלים, אלי טביב ומוני הראל, על מסמכי החוזה וההעברה. חשוב לציין שהמגעים להעברת פצ'אלקה התקיימו מול שני הבעלים, שאישרו את המהלך, מה שאמור להפיג את החשש שאחד מהם יטיל וטו על העסקה.

פצ'אלקה אמור לחתום לעונה וחצי במדי האדומים ולתפוס את מקומו של דגלאס דה סילבה, שכזכור נמכר לרד בול זלצבורג. לאחר שהסלובקי יהפוך לשחקן הקבוצה בצורה רשמית, יושאל הבלם יהודה חוטה, שבו מעוניינות מספר קבוצות מליגת העל והליגה הלאומית. מלבד פצ'אלקה, גם השוער איתמר ניצן אמור להצטרף ממכבי הרצליה בימים הקרובים, אחרי שטביב הסיר את המכשולים להחתמתו.

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה את האימון המסכם. באסיפת הקבוצה אלי גוטמן הזהיר את שחקניו מפני התקפת קרית שמונה ואמר: "יש להם רק מה להרוויח מהמשחק הזה ויש להם התקפה מסוכנת. המאמן גם הזהיר מאבוחצירא ("הוא עושה תנועה טובה לעומק"), והחמיא לבן שמעון: "הוא היה שחקן שלי, הוא מאמן מצוין שמכין את הקבוצה שלו נהדר. נצטרך להיות מרוכזים מאוד". בהרכב מסתמן שינוי אחד בלבד, כשאביחי ידין יעלה במקומו של סלים טועמה. גילי ורמוט, שביקש לצאת למנוחה במהלך האימון, הוא יפתח מחר בהרכב.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירא

חלוץ הרכש יערוך את הופעת הבכורה שלו אצל רן בן שמעון ויאלץ כבר מחר להראות לו כי השם הטוב שבנה לעצמו בליגה הישראלית טרם עזיבתו ללאריסה היוונית עדיין בעינו. אבוחצירא יודע שאין כמו משחק מול הפועל תל אביב כדי להראות כי לא שכח לשחק כדורגל ובעיקר להבקיע שערים - מה שחסר מאוד לאחרונה לבן שמעון.

הפועל תל אביב: גילי ורמוט

בשבוע שעבר עוד לפני המשחק דובר על כך שהפועל עכו תבוא לתת פייט לדאבליסטית בביתה, אך היא לא לקחה בחשבון את המאסטרו המקומי ורמוט, שסחף את הפועל למשחק מבריק וניצחון קליל. מחר יתייצבו האדומים אצל קרית שמונה, המפתיעה השנייה של הליגה העונה, ואם ורמוט ימשיך את התצוגה משבוע שעבר שהזכירה לכולם למה נבחר בעונה שעברה לשחקן המצטיין של הליגה, לחניכיו של בן שמעון לא ממש יהיה סיכוי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, תומר סוויסה, שמעון אבוחצירא.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין (סלים טועמה), שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully