וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין: "אנשים דיברו איתי מתוך אינטרסים של אגודות"

23.1.2011 / 13:38

קצורין הסביר את ההתפטרות מתפקידו המקצועי באיגוד הכדורסל: "לאיגוד יש את ה-DNA שלו ולא מעט קטעים בעייתיים"

לפני זמן קצר התפטר מולי קצורין מתפקידו כמנהל האגף המקצועי באיגוד הכדורסל. כעת, בשיחה ראשונה, מסביר קצורין מה הוביל אותו למהלך הדראסטי.

"הסיטואציה שנוצרה לא מתאימה לאופי שלי", אמר קצורין לוואלה! ספורט. "היא לא התאימה לי ולדברים שאני רוצה לעשות. לאיגוד הכדורסל יש את ה-DNA שלו, ויש בו לא מעט קטעים בעייתיים. באתי ורציתי להזיז ולשנות. בעיקר עבדתי על הרפורמה בליגות הנוער. אבל הבנתי שיהיה קשה לעשות את זה, כי באיגוד אנשים חיים לפי איזה מבנה מסוים.

"כשבאתי, הוצג לי שאקבל את האפשרות לנהל את הדברים כפי שאני מוצא לנכון. אבל העובדה היא שבמשך חודשיים וחצי אני מנסה להביא את הרפורמה לאישור וזה עדיין לא עובר. הקצב של הדברים הוא לא קצב שמתאים לי. על כל דבר קטן אני צריך לחכות לאישור, לוועדות. מבחינתי, זה לא עובד ככה. רפורמת הנוער הייתה מקובלת על כולם, ופתאום היו גורמים מסוימים שבחרו לעצור אותה. אני לא יכול להתנהל ככה".

קצורין מדגיש כי אין לו טענות כלפי שי שני, "שהוא איש שרוצה לעזור ועזר לי כמיטב יכולתו, אבל גם הוא, בתוך האיגוד, עומד בפני אילוצים שעוצרים את כל המערכת. ברגע שהגעתי עם הסמכויות שלי, היו כאלה שהסמכויות שלהם נפגעו, וזה לא היה להם נוח. יש באיגוד הרבה אגואים, הרבה כבוד. אני לא חיפשתי כבוד. כשהתעוררה בעיה עם הנבחרת הלאומית זזתי אחורה (לקצורין הובטח כי יהיה אחראי על הנבחרת הבוגרת, אולם המאמן אריק שיבק סירב לקבל את מרותו המקצועית של קצורין, א.ג.). בכל בעיה, אני הייתי זה שויתר.

"בסוף השבוע האחרון לקחתי חופש וחשבתי עם עצמי. הבנתי שאני לא נהנה בתפקיד. היום אני חושב שאם אני לא נהנה, אין לי סיבה להישאר. כל החיים שמתי את הכדורסל הישראלי לפני הטובה האישית שלי. היום החלטתי לשנות את סדרי העדיפויות. אני לא רוצה שיעצרו אותי בעבודה שלי. אני בולדוזר, אני בא כדי להזיז דברים. ברגע שראיתי שכל דבר הופך להיות קשה, קמתי והלכתי. אני באתי בשביל לעשות. אחרי 35 שנה בכדורסל, ועם כל הצניעות, אני לא מכיר מישהו באיגוד שיכול להימצא בעמדה של להגיד לי 'זה כן וזה לא'. אבל זה קרה. אני הגעתי לאיגוד מתוך אינטרס של טובת הכדורסל, אבל נתקלתי באנשים שדיברו איתי מתוך אינטרסים של טובת אגודות שונות. ועם זה הייתה לי בעיה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully