וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בנתניה: "שוכחים שיש לנו גם בעיות בהגנה"

הדס גרינברג

23.1.2011 / 12:33

בקבוצה מחפשים חלוצים, חלק סבורים שיש מקום לחזק גם את החלק האחורי. שחקן על ה-3:3 עם הפועל פ"ת: "תיקו זה ברכה"

במכבי נתניה קמו הבוקר (ראשון) ברגשות מעורבים אחרי התיקו 3:3 עם הפועל פתח תקוה שהושג במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. מחד, הקבוצה של ראובן עטר הייתה ביתרון לאחר שער מרגליו של ניר נחום, מאידך היא הצליחה לחזור מפיגור 3:1 (שערים של קובי דג'אני ודלה ימפולסקי לאחר שלושער של אוהד קדוסי) והשאירה נקודה בקופסא.

עטר התייחס למשחק ואמר כי "על אף שהמחצית הראשונה הייתה החלשה ביותר של קבוצתו העונה ולמרות שלפני המשחק הוא רצה ניצחון, העובדה שהיא נקלעה לפיגור בן שני שערים וחזרה ממנו גרמה לו להיות מרוצה".

"מצד אחד, טוב שחזרנו מפיגור", אמר שחקן בקבוצה לגבי אותם רגשות מעורבים. "מצד שני, גם אחרי שהיה 3:3 היינו יכולים לנצח כי היו לנו הזדמנויות אז זה מאכזב. אבל, יחסית, לכל הסיטואציה שהתפתחה במשחק, תיקו זה ברכה".

הבלם לאוניד קרופניק, שנפצע והוחלף בדקה השביעית, סובל ממתיחה חזקה וצפוי להיעדר לתקופה של כשבועיים. לעומתו, הבלם מריאנו קאפורלה מחלים מפציעה, ובקבוצה נעשים מאמצים להכשירו ולהכלילו בסגל למשחק מול הפועל תל אביב ביום שבת הבא, במחזור ה-20.

חלוץ הרכש הטרי סרגיי טרטיאק, שצפה בקבוצתו, יערוך היום את אימון הבכורה בקבוצה. נכון לעכשיו, בקבוצה ממשיכים לבחון את הצמד גיורגי קקאלוב ומירלן מורזאייב. בצוות המקצועי מקווים להתחזק בחלוץ נוסף על אף הבעיות הכספיות של המועדון. אחד משחקני הקבוצה התייחס לחיפושים שעושה הקבוצה רק לחלק הקדמי, ואמר: "מדברים ומחפשים חלוצים שזה טוב ויפה ואנחנו באמת צריכים, אבל חבל ששוכחים שיש לנו גם בעיות קשות בהגנה".

בקבוצה יערכו היום אימון קל כשמחר יזכו שחקני הקבוצה למנוחה וישובו להתאמן ביום שלישי אז יחלו את ההכנות למשחק מול הדאבליסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully