וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון סיימה בתיקו, אבל ניצחה את השפעת

23.1.2011 / 11:58

בקבוצה הסתפקו בנקודה שהשיגו לאור המחלה שתקפה את הסגל. עזורי: "סיום סביר לשבוע הזוי". יברויאן: "הראינו אופי"

כשגיא עזורי הגיע אמש (שבת) לאצטדיון סלה באשקלון, הוא לא ידע בדיוק איזה סגל שחקנים עומד לרשותו, לאחר שיממה קודם לכן שישה משחקני הקבוצה סבלו עדיין ממחלת השפעת, ובקבוצה היה קיים החשש שמא באימון יידבקו שחקנים נוספים. עזורי חיכה לראות את מצבם הפיזי של שחקניו ואז קיבל את ההחלטה, ביחד עם הצוות הרפואי של המועדון על זהות השחקנים אותם ילביש.

בסופו של דבר, שלושה שחקנים עלו לשחק חרף המחלה: רביד גזל, איליה יברויאן וסרג' איילי ועזורי הצליח להרכיב בקושי הרכב שיאפשר לקבוצה לנסות ולצאת עם נקודות מהמשחק. לפיכך, באשקלון, למרות המשחק הלא טוב, היו מרוצים מהנקודה בתיקו 0:0 נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-19 ובעיקר מהיכולת של משחק ההגנה, בראשותו של השוער סטיבן אהורליו, שעצר מספר כדורים מאוד מסוכנים.

"סיום סביר לשבוע הזוי", אמר לאחר המשחק המאמן עזורי. "לא באמת ידעתי למה לצפות או לקראת מה אני הולך, אלא רק רציתי לחבר 11 שחקנים שיוכלו להתמודד בצורה נורמלית במשחק. חבל שזה קרה כי אנחנו בתקופה טובה וכעת זה הזמן לאגור כמה שיותר נקודות. למרות הכל, אנחנו עדיין צריכים להתחזק ומחפשים שחקנים איכותיים ולא נצרף סתם עוד שחקן או שניים".

מי שהיה מרוצה יותר היה החלוץ יברויאן, שנראה שהמעבר מבני יהודה עשה לו רק טוב. "זה ששחקנים עולים לשחק עם מחלה ועוד שחקנים רוצים לשחק, מעיד על האווירה", אמר יברויאן. "שחקנים מרגישים טוב, וזה מה שצריך כדי להצליח. אסור לזלזל בנקודה שזכינו, היא מצביעה על האופי וההשקעה של השחקנים. אני אישית מרגיש רע מאוד, קשה מאוד לשחק חולה ונראה לי שאני חייב לנוח קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully