וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ניגרים ייבחנו בהפועל עכו

הדס גרינברג

23.1.2011 / 11:19

השניים, קשרים התקפיים, מועמדים לחזק את הקבוצה של אלי כהן. כליבאת נגד אצטדיון גרין: "בלתי אפשרי לשחק שם"

בהפועל עכו יודעים היטב כי הם איבדו אתמול נקודות חשובות מאוד בתיקו 0:0 נגד נועלת הטבלה, הפועל רמת גן. גם הבוקר (ראשון) שחקני הקבוצה עדיין היו מאוכזבים מאוד וטענו שוב ושוב שגם אם המשחק היה נמשך עוד שעה ארוכה, הם לא היו מצליחים לפרוץ את המערך הסגור של היריבה.

בנוסף לכך, כל שחקני הקבוצה העירו כבר בחימום על תנאי המגרש הקטסטרופליים לטענתם, כשגם המאמן אלי כהן אמר בסיום המשחק כי הדשא לא אפשר לפתח משחק נורמלי. הבוקר הוסיף חלוץ הקבוצה מוחמד כליבאת באותו נושא ואמר לוואלה! ספורט: "היה משחק חד צדדי. אנחנו תקפנו כל הזמן והם הסתגרו. התנאים שהיו הם לא כאלו שאפשר לשחק בהם מבחינת כר הדשא. אבל עם כל זה, היינו צריכים לנצח. זה לא תירוץ".

על העובדה כי גם בעתיד עכו תיאלץ להתמודד עם קבוצות שמסתגרות אמר כליבאת: "נצטרך ללמוד את זה כי יהיו לנו הרבה משחקים נגד קבוצות מהתחתית. אלי אמר לנו שצריך משחק סבלני עם הנעת כדור וזה לא מה שעשינו. היו הרבה איבודים, הרבה כדורים שסתם הלכו למעלה וזה השפיע על צורת המשחק. אבל תנאי המגרש בגרין היו בלתי אפשריים, עד כדי כך שאי אפשר לעצור כדור. אמרנו להנהלה והם בודקים את זה. בתחילת העונה המגרש היה טוב ואפשר היה לשחק כדורגל אבל עכשיו זה בלתי אפשרי".

על העובדה כי עכו נעצרה מעט בשבועיים האחרונים ואיבדה נקודות חשובות, אמר כליבאת: "אנחנו במצב טוב בטבלה, מאמינים בדרך שלנו והוכחנו למה אנחנו מסוגלים. אני מקווה שבמשחקים הבאים נעשה את זה. אני בטוח שנחזור לשחק את הכדורגל היפה שלנו. חסר לנו את ג'קו עראפת, שהוא מאוד משמעותי לקבוצה, וגם את בן בנימין שהוא חשוב. מקווה שנחזור למסלול ניצחונות במשחק נגד הפועל חיפה".

ג'קו עראפת ישוב לשחק בעוד כשבועיים. בן בנימין שיצא להתרשמות בקבוצה אוקראינית, צפוי לשוב עד יום שלישי.

שני זרים ניגרים צפויים להגיע למבחנים בקבוצה ביממה הקרובה. במועדון ינסו לסדר לשניים אשרת כניסה לישראל, ובמידה שהכל יסתדר הם צפויים להתחיל להיבחן החל מהאמצע השבוע. מדובר בשני קשרים התקפיים, עמדות בהן מעוניין המאמן אלי כהן להתחזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully