וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שיאשים את שניר דורי לא יהיה בקבוצה"

23.1.2011 / 11:06

תומר סיני ערך אסיפה ותקף את שחקני הפועל פ"ת: "אם נרד ליגה, תקבלו משכורות רק אחרי שנעלה. גל כהן יישאר גם אם נרד"

"שאף אחד מהשחקנים פה לא יאשים את שניר דורי. מי שיעשה את זה לא יהיה בקבוצה. אל תפילו עליו הכל כי הוא לא אשם. לא יכול להיות שתובילו 3:1 ולא תנצחו. אתם מקבלים משכורות בזמן, אבל אם לא תנצחו לא תקבלו משכורות. אם נרד ליגה, אני מבטיח לכם שתקבלו משכורות רק אחרי שנעלה. גל כהן יישאר איתנו גם אם נרד". כך התבטא הבוקר חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, תומר סיני, שכינס אסיפת שחקנים לאחר האימון שערכה הקבוצה, בעקבות התיקו בנתניה. שחקני הקבוצה הופתעו בעקבות דבריו ואמרו: "אפשר להבין את התסכול, יש שחקנים שלא מחויבים למערכת". יובל נעים הוסיף: "לא יכול להיות ששחקנים יעשו טעויות כאלה ולא ניקח נקודות".

שחקנים אחרים אמרו עוד לפני אימון הבוקר: "העובדה ששחקן שכובש שלושער הופך למלך השערים של הקבוצה, מעידה עד כמה הקבוצה זקוקה לחיזוק. חבל מאוד שלא ניצחנו אתמול, אפשר להבין את התסכול של יובל נעים בסיום. שחקנים כאן עלו לא מחויבים למחצית השניה". החלוץ אוהד קדוסי כבש אתמול שלושער לאחר יותר משנה. שערו האחרון הובקע בדצמבר 2009, בהפסד הביתי של הפועל באר שבע להפועל חיפה (3:2) ובקבוצה זקפו את השיפור בכושרו לסיני ונעים, שלקחו את השחקן לשיחת הבהרה בסוף השבוע והבהירו לו כי במועדון בונים עליו העונה. "כרגע אף שחקן מהסגל לא משוחרר מהקבוצה. עד שלא נביא שחקנים מחליפים אף אחד לא הולך", אמר אתמול נעים. במועדון לא עשו עניין גדול מהויכוח בין גל כהן ליובל נעים בסיום המשחק, בנוגע לחלוקת השמירות בהגנה.

אכזבה גדולה מאדו, גורדנה יעבור בבקרה

ההחתמה של רועי גורדנה שעל מועמדותו פורסם ביום שלישי האחרון, עוררה עניין מחודש בשחקני הפועל תל אביב. ביממה האחרונה עלה שמו של הבלם יהודה חוטה. גורדנה עצמו יעבור בבקרה השבוע ויהיה בסגל למשחק מול מכבי תל אביב. בנוסף, הקשר הסנגלי סייה מואמדו (1.78, 22) הוא אחד המועמדים להחליף את ג'וניור ויסה. מואמדו משחק בקבוצת דוקלה באנסקה ביסטריצה בליגה הראשונה בסלובקיה והוא מצטרף לרשימת זרים ארוכה שפורסמה בסוף השבוע וכוללת ארבעה שחקנים שכבר נחתו בישראל: הבלם הקונגולזי קיקידו בושירי, הקשר השוויצרי פביאן סטולר, הקשר הלטבי ויטליס רקיקיס והחלוץ הקמרוני זומא לואיס. כזכור, אתמול נחתו שלושת האחרונים ואליהם יתווספו בהמשך החלוץ הקמרוני קאקו רוסטן, שאמור לנחות ביום שני וייתכן שגם החלוץ מירלאן מורזייב שנבחן בבני סכנין ושוחרר ממנה וכעת אמור להיבחן בקבוצה. אם פתח תקוה תחתים בלם ברמה גבוהה, תישקל האפשרות לשחרר את דניאל אדו, שלא מרשים.

המאמן יובל נעים ביקש מהשוער אוסטין אג'ידה לעלות בהרכב נגד מכבי נתניה ביום שישי, אך האחרון סירב ושניר דורי ימשיך לעמוד בשער כל עוד הניגרי לא יהיה כשיר לגמרי. פתח תקוה תפגוש פעמיים ברציפות את מכבי תל אביב במהלך עשרת הימים הקרובים. בשבת היא תארח את החבורה של מוטי איווניר באצטדיון רמת גן, ובשלישי במסגרת שלב ח' של גביע המדינה, שהמנצחת בו תעפיל לשלב שמינית הגמר, שייפתח בראשון במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully