וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישאלוב: "החיוכים חזרו, יש לנו אנרגיה"

23.1.2011 / 10:18

בבית"ר ירושלים מאושרים מהחזרה למסלול הניצחונות, הקשר הוסיף: "ניצחון במהפך זה הדבר הכי טוב שכדורגלן יכול לבקש"

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (ראשון) אימון שחרור בבית וגן פחות מיממה אחרי הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע בחוץ. למרות שביעות הרצון הגדולה והחיוכים הרבים שנראו באימון, השחקנים התבקשו על ידי המאמן רוני לוי לרדת לקרקע ולהתכונן למשחק הליגה ביום ראשון הבא מול מכבי חיפה.

משה מישאלוב, שבישל אתמול את שער השוויון היפהפה של עידן טל, אמר הבוקר לאתר הרשמי של המועדון: "היה חשוב לנו מאוד לנצח. לא יכולנו להמשיך עם שרשרת ההפסדים. לפני המשחק הייתה הרגשה שאנחנו יכולים לצאת עם שלוש נקודות למרות היריבה הקשה והמגרש הלא קל. כל מי ששיחק במשחק נתן את הנשמה שלו בשביל לנצח ואני שמח שעשינו את זה".

"גם כשנקלענו לפיגור ידענו לצאת מזה", הוסיף מישאלוב, "לספוג שער ממש לפני סיום המחצית הראשונה זה דבר שיכול לשבור כל קבוצה, אבל רוני ודוד הכניסו בנו הרבה מוטיבציה במהלך המחצית, ואני שמח שעלינו למחצית השנייה עם אמונה ועם יכולת לעשות את המהפך".

על האווירה בסיום המשחק סיפר השחקן: "להיכנס לחדר ההלבשה אחרי ניצחון מתוק שמגיע אחרי מהפך, זה הדבר הכי טוב ששחקן כדורגל יכול לבקש. אחרי התקופה האחרונה החיוכים חזרו וזה נותן המון אנרגיות להמשך. למרות הניצחון אנחנו עדיין בחלק התחתון של הטבלה ובגלל זה החגיגות הן רק לרגעים שאחרי המשחק. ברגע שיצאנו מבאר שבע הראש חייב להיות מרוכז אך ורק במשחק הבא".

על היריבה בשבוע הבא אמר מישאלוב: "מכבי חיפה שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה. הניצחון אתמול יכול לתת לנו דחיפה כקבוצה ואני מאמין שגם האוהדים יגיעו לטדי ויתנו לנו את הדחיפה במשחק הקשה הזה. הקלישאה הכי גדולה היא לשמור על המשכיות, אבל במקרה שלנו זו המילה שמתארת אותנו הכי טוב בשבוע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully