וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר החשוד בדקירה בקטטה בבאר שבע

רמי שני

23.1.2011 / 14:36

יממה לאחר שברח, הסגיר את עצמו למשטרה החשוד שדקר את אוהד בית"ר. עוד ארבעה נעצרו, בהם גם האוהד שנפצע

לאחר חיפושים נרחבים שערכה הבוקר (ראשון) המשטרה, נתפס לבסוף החשוד בדקירת אוהד בית"ר ירושלים, צעיר תושב באר שבע. הצעיר מוכר למשטרה ובני משפחתו סייעו למשטרה ללחוץ עליו כדי שיסגיר את עצמו. בחקירתו, קשר עצמו החשוד לאירוע. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בבאר שבע להארכת מעצרו. ששת החשודים האחרים – ארבעה מהם תושבי ירושלים ושניים תושבי באר שבע, שוחררו למעצר בית בתנאים מלאים עם איסור על כניסה למשחקי כדורגל.

הקטטה התפתחה אתמול בין אוהדי בית"ר לאוהדי הפועל באר שבע לפני המשחק הכדורגל בין שתי הקבוצות (1:2 לבית"ר). בעקבות הקטטה נעצרו עד כה ארבעה בני אדם, ביניהם קורבן הדקירה. זהות הדוקר שנתפס הייתה ידועה עוד קודם למשטרה. בעקבות הקטטה נדקר בחזהו אחד מאוהדי בית"ר. הצעיר, שנדקר בירך ובחזה, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים סורוקה. אוהדי בית"ר ירושלים, שרצו להגיע אל הדוקר הבאר שבעי, תקפו גם ניידות משטרה שהוזעקו למקום, השוטרים הגיבו עם ירי באוויר וכך החשוד הדקירה הצליח להימלט מהמקום. היום, כאמור, הוא נתפס.

הפועל באר שבע פרסמה תגובה רשמית לאירועים: "מועדון הפועל באר שבע מגנה בחריפות רבה כל מקרה של אלימות במגרש ומבחוץ. המקרה שאירע היום הוא שוב מקרה של חציית קווים אדומים. המועדון ימשיך לעשות פעולות משותפות של מיגור ומניעת אלימות מהמגרשים בשיתוף פעולה עם האוהדים והמשטרה".

עדכון ראשון: 23.1.2010, 8:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully