וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - סכנין: המבול יימשך?

17 שערים הובקעו בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. בקל יפתח במקום בן חיים שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*מכבי פ"ת וסכנין מחפשות הכרעות במשחקים בניהן. עובדה: תשעה מתוך עשרת המשחקים האחרונים הוכרעו לטובת אחת הקבוצות. המשחק היחיד שהסתיים בתיקו הסתיים ללא שערים.

*גם טל בן חיים וגם עומר דמארי כבשו בשתי העונות האחרונות מול האדומים.

*17 שערים בארבעת המשחקים האחרונים, לא פחות. זה המאזן של שתי הקבוצות במשחקים האחרונים. נתון שלא יבייש את הבונדסליגה.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

פחות מ-24 שעות לפני המשחק, ומכבי פתח תקוה עדיין לא ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. פרדי דוד הודיע עוד לפני האימון שנערך הערב כי מחר יתייצבו השחקנים לאימון בוקר ולכן גם דחה את האסיפה המסכמת. הבשורה העיקרית מהאימון הערב קשורה לחלוץ טל בן חיים, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק. מי שיחליף את בהרכב יהיה רועי בקל ומיכאל זנדברג יפתח את המשחק מהספסל. גם עומר גולן נעדר מהאימון, אבל יפתח בחוד לצדו של עומר דמארי. ג'ו ביזרה ומוראד מגמאדוב תורגלו וניצן דמארי הפצוע יראה את חבריו מהיציע. בקבוצה אמרו הערב: "צריך לנצל את התיקו של עכו כדי להתקרב לקריית שמונה. יש לנו הזדמנות טובה לרביעייה הראשונה". הפסד ביותר משער אחד, אגב, יסבך את היריבה העירונית הפועל פתח תקוה ויוריד אותה מתחת לקו האדום.

בני סכנין:

על בני סכנין עבר עוד יום סוער כבמוקד עוד עימות בין המאמן סלובודן דראפיץ' לשוער הוותיק מאיר כהן. דראפיץ' בישר לכהן שהוא לא יפתח מחר בהרכב והשיחה ביניהם התפתחה לריב של ממש. מי שיחליף מחר את השוער, שעשוי לעזוב את המועדון, הוא מוחמד קנדיל, שינסה לא לספוג מול ההתקפה המשומנת כל מכבי פתח תקוה.

אם לא די בצרות הללו ובחילוקי דעות גדולים בתוך ההנהלה, סכנין שחררה יותר שחקנים מאשר החתימה בינתיים בינואר, כשהאחרונים שעזבו הם נסטיה צ'ה ויניב לוזון. אחמד קאסום יחליף את לוזון, שעוד הספיק לפתוח בהפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר. אלא אבו סלאח ימשיך לפתוח במרכז ההגנה, זכר לעזיבה של טל חן שגם לו הקבוצה עדיין לא מצאה מחליף. קוסטדין אזורוב, שהציג יכולת משביעת רצון לפני שבוע, יפתח בחוד.

יעמוד למבחן

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'

בכל עונה מכבי פתח תקוה מרוויחה שחקן צעיר שדוחק את אחד הזרים לספסל במקרה הטוב, או ליציע. העונה פרדי דוד הרוויח את השוער הצעיר שבמשחקים הראשונים גרם לו כאב ראש גדול, ומאוחר יותר גרם לאיבן מאנצה לחשוב פעמיים אם הוא רוצה להישאר בישראל. אבל ההפסד האחרון בגמר הגביע הוכיח שללבקוביץ' יש עוד הרבה מה ללמוד. הוא חייב לצבור עוד ניסיון ולדעת שיש לו מה לשפר בעיקר בדקות הסיום, כשהקבוצה שלו נכנסת ללחץ ומאבדת נקודות מיותרות. עד שזה יקרה, פרדי דוד חייב לדעת לטפוח לו על השכם כשהוא מסיים משחק עם רשת נקיה. זה כנראה ישתלם לו בעתיד.

בני סכנין: מוחמד קנדיל

קנדיל כבר קיבל העונה את ההזדמנות כשפתח נגד הפועל אשקלון וטעות שלו הובילה להפסד. מחר השוער הצעיר יפתח פעם נוספת והוא יצטרך להוכיח את הבחירה של דראפיץ'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אסי משיח, ג'ו ביזארה, מורד מגמאדוב, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, דני פרדה; עומר גולן, עומר דמארי.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, לירן כהן, חאמד גנאים, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully