וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן ויובל נעים התווכחו בחדר ההלבשה

22.1.2011 / 21:00

בלם הפועל פתח תקוה לא אהב את הביקורת סביב תפקודו נגד מכבי נתניה. רקיקיס הלטבי ולואיס הקמרוני ינחתו למבחנים

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה בעקבות התיקו שהושג הערב (שבת) בקופסא נגד מכבי נתניה (3:3). המאמן יובל נעים אמר בסיום: "מאכזב מאוד להפסיד יתרון של שני שערים. עשינו כמה טעויות בהגנה, שבסופו של דבר הצטערנו עליהן. אין ספק שהקבוצה זקוקה לחיזוק".

בסיום המשחק שוחח נעים עם החלוץ אוהד קדוסי, שכבש שלושה שערים, ואמר לו: "כל השבוע היית בכושר טוב, אמרתי לך שזה יגיע". מתברר כי עוד לפני המשחק נלקח קדוסי לשיחה עם חבר ההנהלה תומר סיני, שאמנם עזב את העמותה, אבל ממשיך לעזור לקבוצה מאחורי הקלעים. סיני אמר לחלוץ: "אני והמועדון בונים עליך, אתה לא הולך לשום מקום". החלוץ צפוי להמשיך ולפתוח בהרכב הקבוצה.

בסיום המשחק התפרץ הבלם גל כהן בחדר ההלבשה לאחר שחטף ביקורת מהמאמן על שמירה לקויה כביכול על קובי דג'אני. בתגובה הבלם צרח בחדר ההלבשה: "אני לא מבין למה תמיד נופלים עליי", ואז פנה למאמן ואמר לו: "ביקשת שבמצבים הנייחים אני אשמור על אחמד סבע, אני לא זה שצריך לשמור על דג'אני. מישהו אחר היה צריך לקחת אותו". בהפועל פתח תקוה הסבירו בסיום כי שחקני הקבוצה היו מתוסכלים מאיבוד הנקודות, ואין לייחס לאירוע הזה חשיבות. כהן עצמו ענד היום בפעם הראשונה את סרט הקפטן במקומו של ג'ונתן אסוס שעזב.

לאחר שאתמול נחת למבחנים בקבוצה הקשר השוויצרי פביאן סטולר, הלילה אמורים לנחות שני זרים למבחנים: הקשר הלטבי ויטליס רקיקיס, ששיחק בעונה החולפת ביוון וקפריסין, והחלוץ הקמרוני זומא לואיס, שהיה מלך השערים בליגה הקמרונית. בהמשך השבוע צפויים להגיע שני זרים נוספים לפחות. כרגע נבחן בקבוצה הבלם הקונגולזי קיקונדה בושירי, שהגיע בהמלצת הבלם יא יא פטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully