וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שי מימון לא צריך לקבל הסברים"

22.1.2011 / 21:03

מאמן חיפה התייחס לספסול הבלם אחרי ה-0:1 על בני יהודה ומרוצה מהשתלבות פיליאבסקי, שחקנים: "יש לו ביטחון עצמי"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

מכבי חיפה חזרה למסלול הניצחונות, ולמרות שזה לא היה ממש מרשים עם 0:1 קטן על בני יהודה, הירוקים יכולים להיות מעודדים מהניצחון שמחזיר אותם לפסגה. ולדימיר דבאלישווילי דאג לשער בנגיחה של חיפה, שהובקע ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה אחרי בישול נהדר של אייל משומר. אנדריי פיליאבסקי קיבל את ההזדמנות בהרכב של אלישע לוי והוסיף שקט להגנה הירוקה כשצוות במרכז ההגנה יחד עם אריק בנאדו על חשבון שי מימון, שפתח על הספסל.

אלישע לוי לא שוחח עם שחקניו בסיום המשחק, אבל במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהבלם פיליאבסקי. שחקנים בקבוצה אמרו: "מעבר להופעה הטובה שלו, הוא הקרין המון ביטחון ושקט על ההגנה. שחקן בן 22 שבמשחק הראשון שלו מבקש מיניב קטן לבעוט את הבעיטה החופשית, זה מעיד על ביטחון עצמי גבוה. אם הוא ימשיך בדרך הזו, אף אחד לא ירגיש בחסרונו של טשיירה".

בקבוצה לא התעלמו מהיכולת שהציג אייל משומר, שבכושר הנוכחי צפוי לקבל זימון לנבחרת ישראל בחודש מרץ. במקביל לנחיתתו של הבלם דניאל זלטקוב, חיפה תנסה להנחית למבחנים בימים הקרובים שחקנים נוספים. זלטקוב עצמו ייבחן במשחק נגד דינמו קייב ביום שלישי כשהקבוצה תטוס לאילת יום קודם לכן. במקביל, אלישע לוי בודק אופציית חיזוק ישראלית להגנה.

אלישע לוי: "חבל שלא הבקענו שער נוסף"

"הניצחון הזה חשוב מאוד, למרות שהתוצאה שברירית", סיכם אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, את המשחק. "הנענו את הכדור ומיעטנו לאבד כדורים. הגענו להזדמנויות שלנו והיינו יותר טובים במחצית השנייה מאשר בראשונה. חבל שלא הצלחנו להבקיע שער נוסף כדי לגמור את המשחק בשקט, אבל זה ניצחון חשוב".

לוי התייחס לבכורה של פיליאבסקי, ואמר: "גם אם לא הייתה לו הרבה עבודה, הוא היה שקט. פיליאבסקי יחד עם אריק בנאדו הם שחקני הגנה אחרים, ואני לא זוכר אפילו מצב אחד שבני יהודה הגיעה אליו. שיחקנו באופן מסודר, אבל הדבר החשוב היום היה הסדר במשחק. שמרנו על העמדות ושיחקנו בסבלנות גדולה שלא מאפיינת אותנו בדרך כלל". כמו כן, לוי הוסיף כי הבלם הנבחן דניאל זלטקוב ינוסה במשחק האימון נגד דינמו קייב. "נמשיך לעשות מאמצים לחפש שחקן נוסף או שניים", אמר בעניין המאמן.

אלישע לוי התייחס גם לספסולו של שי מימון, ואמר: "הוא לא צריך לקבל הסברים. שחקן כדורגל צריך סבלנות ואם פעם אחת לא משחקים לא קרה שום דבר. אין מקום לתת הבהרות. המקום היחיד שצריך לעבוד בו זה באימון. אנחנו צריכים את כולם איתנו, גם את שי מימון וגם את עלי עוסמאן". על תומר חמד, אמר המאמן: "היום במעברים הוא לא היה מספיק בפוקוס ולא ניצל את חצאי המצבים שהוא הגיע אליהם".

אייל משומר, שכאמור היה חתום על בישול שער הניצחון, אמר: "עשינו היום משחק מצוין, והכי חשוב זה שחזרנו לנצח, גם אם היכולת פחות טובה. יש לי רצון לבוא ולתת את המקסימום. כשלא פתחתי בהרכב חיכיתי להזדמנות שלי, עבדתי קשה באימונים ועכשיו זה משתלם כי אני חוזר לכושר טוב".

משומר נשאל גם לגבי האפשרות שיזומן לנבחרת, ואמר: "אני תמיד אשמח לשחק בנבחרת. אני מקווה מאוד שהמאמן יסתכל, אבל לא אני קובע את הדברים האלה". על עידוד הקהל, הוסיף מגנה הימני של חיפה: "כמובן שזה מרגש שהקהל מעודד אותי. הקהל פירגן גם לפני כן. יש חלק קטן של הקהל שמדי פעם מקלל או שורק בוז, אבל רוב הקהל תומך וזה מה שחשוב".

משומר התייחס גם לספסולו של חברו לקבוצה, שי מימון, ואמר: "אני מבין אותו, עוברת עליו תקופה לא הכי טובה. אני מקווה שהוא יחזור ליכולת שלו. פיליאבסקי נתן משחק טוב, אבל הכי חשוב זה שהקבוצה ניצחה". לקראת המשחק בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים ורוני לוי, סיכם משומר: "בטדי יש אווירה טובה, אבל אנחנו באים לשחק נגד בית"ר ירושלים ולא נגד רוני לוי. אני מאחל לו בהצלחה בבית"ר, ואנחנו מבחינתנו עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully