וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיושקו בויוביץ' מועמד לבית"ר ירושלים

בלם נבחרת מונטנגרו הצעירה עשוי להצטרף לקבוצה. רוני לוי: "בית"ר זה מועדון ענק". בבאר שבע מגנים את אירוע הדקירה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הנוסחה של מאמן חדש במשחק ראשון בדרך כלל מספקת קבלות. כך היה גם הערב (שבת) באצטדיון וסרמיל, כשרוני לוי ערך בכורה כמאמן בית"ר ירושלים והשיג ניצחון חוץ 1:2 על הפועל באר שבע. דוד רביבו רצה לסדר למאור מליקסון ניצחון במשחק הפרידה וכבש בדקה ה-43, אבל שער אדיר של עידן טל בדקה ה-58 ועוד אחד של כריסטיאן גונזאלס בדקה ה-69 השלימו מהפך לזכות הבית"רים.

אירוע שהעיב על חגיגות השמחה של הירושלמים התרחש לפני פתיחת המשחק, כשבקטטה שהתפתחה בין מחנות האוהדים נדקר בחזהו אחד מאוהדי בית"ר. הצעיר, שנדקר בירך ובחזה, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים סורוקה. אוהדי בית"ר ירושלים, שרצו להגיע אל הדוקר הבאר שבעי, תקפו גם ניידות משטרה שהוזעקו למקום, השוטרים הגיבו עם ירי באוויר וכך החשוד הדקירה הצליח להימלט מהמקום.

הפועל באר שבע פרסמה תגובה רשמית לאירועים: "מועדון הפועל באר שבע מגנה בחריפות רבה כל מקרה של אלימות במגרש ומבחות. המקרה שאירע היום הוא שוב מקרה של חציית קווים אדומים. המועדון ימשיך לעשות פעולות משותפות של מיגור ומניעת אלימות מהמגרשים בשיתוף פעולה עם האוהדים והמשטרה".

רוני לוי: "יש כאן חומר טוב של שחקנים"

בית"ר ירושלים עשויה לצרף בקרוב את בלם נבחרת מונטנגרו הצעירה, מיושקו בויוביץ' בן ה-22. הבלם משחק ברודאר בארצו ורשם עד כה חמש הופעות בנבחרת הצעירה וגם כבש שער אחד.

"רואים את התשוקה שיש בי ואת החשק, התרגשתי מאוד", אמר רוני לוי לאחר המשחק הראשון כמאמן בית"ר ירושלים. "בית"ר זה מועדון ענק, אמרתי את זה לשחקנים. אני לא מכיר מישהו שקוראים לו לבוא לבית"ר והוא לא בא. שמחתי מאוד לבוא והמצב הוא לא קל. הניצחון היה מאוד חשוב. יש חומר טוב של שחקנים. תמיד רוצים משהו טוב יותר, אבל יש חבר'ה מוכשרים. בית"ר נמצאת בתהליך. היתה קבוצה גדולה עם גאידמק, הקבוצה נחלשה, אבל עדיין יש חומר מוכשר".

על הצטיינותו של עידן טל אמר המאמן: "יש יותר טוב ממה שעידן טל מראה על המגרש? הוא תמיד היה מנהיג, גם במכבי חיפה. הוא ספורטאי למופת. גונזאלס הוא ספורטאי, בחור רציני מאוד. ברגע שהקבוצה תשתפר כולם יבואו יותר לידי ביטוי. אני חייב להחמיא להפועל באר שבע. האווירה פה מצוינת, הקבוצה שלהם טובה וקלינגר עשה פה עבודה מדהימה".

גם עידן טל בחר להתייחס קודם כל לקשר שלו עם המאמן החדש: "העבר שלי עם רוני לוי ידוע - שלוש אליפויות בחיפה. התחלנו להתאמן איתו רק לפני כמה ימים. אני לא אכנס למה שונה בינו לבין מלמיליאן. אני שמח שניצחנו היום. זו השורה התחתונה. נכון שנראינו טוב יותר מלפני שבוע ושבועיים. זה קורה, זה משהו שהיה חסר לנו. אנחנו משחקים עכשיו טוב יותר, והמבחן עצמו זה לא משחק או שניים אלא המשכיות. אני מקווה שהיום זו ההתחלה".

קלינגר: "לא קל לוותר על מליקסון"

ניר קלינגר, מאמן הפועל באר שבע, ניסה למצוא הסברים להפסד: "סבלנו היום מחוסר ריכוז של ליאור אסולין ולא הצלחנו לחזור. בשני מצבים לפחות אם לא יותר זה בדרך כלל בפנים. זה עשה את ההבדל. לא היינו ראויים להפסיד. אין מה לעשות, ניסינו את כל הכלים שאפשר ולא הלך לנו, אבל מסתכלים קדימה".

על מאור מליקסון, שנפרד מהקבוצה בדמעות לקראת המעבר לוויסלה קרקוב הפולנית, אמר המאמן: "השאלה היא לא עד כמה הוא יחסר אלא מה תהיה ההשפעה בעתיד. לא קל לוותר על מאור. הפעלנו מערכת לחצים קשה עליו להישאר. היתה לו הזדמנות וצריך להבין אותו. אני מאחל לו בהצלחה, הוא שירת את המועדון הזה בצורה יפה מאוד ומגיע לו כל התמיכה והפרגון. נצטרך למצוא שחקן או שניים לעבות את השורות. יש לנו קבוצה טובה מאוד. לא צריך להוריד את הראש אחרי הפסד כזה כי זה הפסד לא מחויב המציאות. הגענו ליותר מצבים".

"אם אחזור לארץ זה יהיה רק לבאר שבע, חתמתי על זה", אמר מליקסון הנרגש. "מאוד עצוב לי, במיוחד בגלל ההפסד היום. הערב הזה זה הרגע שאזכור מהתקופה שלי בבאר שבע, זה היה הבית שלי והפרידה היא לא קלה. אני עדיין לא מעכל את זה, אבל אני מאמין שאתחיל לעכל בנסיעה הלילה לשדה התעופה. באר שבע תדע להסתדר בלעדיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully