וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של הג'טס: היינס וורד

22.1.2011 / 18:32

קרומרטי וניו יורק לא יאפשרו לתופס לשחק מלוכלך: "נבעט לו בתחת". האלק הוגאן בעד הטראש טוק של הסילונים

בשבוע שעבר יצא מגן הפינה של ניו יורק ג'טס אנטוניו קרומרטי נגד טום בריידי וקרא לו asshole. בגדול, זה עבד - הג'טס ניצחו והגיעו לגמר ה-AFC, שם יתמודדו ביום שני (1:30, ESPN ו-METV) מול פיטסבורג. גם הפעם יש לקרומרטי מה להגיד לשחקן היריבה, במקרה הזה היינס וורד, שעשה בשבוע שעבר מה שהוא נוהג לעשות לא פעם - לחסום יריבים מהצד שממנו אינם רואים ("בליינדסייד"), מהלך שמוגדר כמלוכלך אצל שחקנים בליגה.

"אם הוא יעשה גם לנו את זה, נבעט לו בתחת", אמר קרומרטי. הסייפטי ג'יימס אייהדיגבו הוסיף: "נטפל בו מוקדם ככה שנוכל לראות איך המשחק מתפתח. התנהגות כזו לא תעבור בשתיקה. אם נצטרך לתת מכה חזקה שתעביר מסר, נעשה את זה". הסייפטי הנוסף אריק סמית' אמר: "אם אעשה מה שאני חושב לעשות, אצא עם קנס גבוה".

הג'טס קיבלו חיזוק מהאלק הוגאן, מתאבק העבר שנודע כאחד הטראש-טוקרים הגדולים בהיסטוריה. "אם הם ימשיכו לדבר ככה, הם יקחו את הסופרבול", אמר הוגאן, שהתייחס לנאומו של בארט סקוט לאחר הניצחון על ניו אינגלנד. סקוט אמר כי "לא כיבדו אותנו, זלזלו בהגנה שלנו, ההגנה הכי טובה בליגה, באנו והראינו להם". הוגאן, אחד מאליליו של סקוט, אמר: "זה היה כמו פרומו שלי מהאייטיז. טוב שהוא עשה את זה. אני חושב שהוא מבין שמדובר בבידור ולא רק בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully