וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "כיף גדול להיבחר לאיש המשחק"

22.1.2011 / 18:52

קשר סלטיק הצטיין ב-0:1 על אברדין. בכורה בשרלרואה לכחלון, אוחיון וביטון, אליניב ברדה וגנק ניצחו את רמי גרשון וקורטרייק

בירם כיאל שיחק הערב (שבת) 82 דקות בניצחונה של סלטיק 0:1 על אברדין במחזור ה-22 בפרמיירליג הסקוטית. שער בודד של אנתוני סטוקס בדקה ה-27 הספיק לבויס בשביל לאסוף שלוש נקודות להגדיל את היתרון על פני ריינג'רס לחמש נקודות אחרי שזו נכנעה 1:0 להארטס. יחד עם זאת, לריינג'רס שני משחקים חסרים. כיאל הוחלף היום בדקה ה-82 על ידי ג'ו לדלי אבל נבחר למצטיין במשחק.

"אני שמח שניצחנו, ואני מרגיש טוב ובכל משחק אני מנסה לעשות הכל למען הקהל והמועדון", סיכם כיאל את הופעתו. "זה כיף גדול שבסוף אתה נבחר לאיש המשחק ולקבל עוד בקבוק שמפניה. ריינג'רס הפסידה היום וזה מקרב אותנו צעד נוסף למטרות".

בתוך כך, דקל קינן צפה מהיציע בקבוצתו החדשה קרדיף, אליה הצטרף השבוע אחרי חצי עונה בבלקפול. קינן כבר חתם על חוזה לשנתיים וחצי בקבוצה הוולשית המתמודדת על עלייה לפרמיירליג, אך בעיות קטנות הקשורות לרשיון העבודה שלו מנעו את רישומו לפני המשחק מול ווטפורד הערב במסגרת המחזור ה-24.

קינן, שקיבל את החולצה מספר 12 בקבוצתו החדשה, צפוי לשחק במחזור הבא מול רדינג (ה-1 בפברואר) ולנסות לייצב את משחק ההגנה של קרדיף. "דקל הוא שחקן בינלאומי איכותי נוסף שהבאנו", אמר המאמן דייב ג'ונס לאתר הרשמי של המועדון. "ניסיתי לצרפו בתחילת העונה, אבל הוא רצה ללכת לפרמיירליג וזה היה מובן. לדאבונו, הוא לא הסתדר בבלקפול כפי שציפה, אבל במשחקים ששיחק הוא היה טוב מאוד ואנחנו יודעים שהוא שחקן לרמות הגבוהות".

הבלובירדס לא הסתפקו בהחתמתו של קינן וצירפו בהשאלה מארסנל את ארון ראמזי וג'יי עמנואל תומאס הצעירים. ראמזי, אגב, הגיע לתקופה קצרה של חודש ולמעשה חוזר לקבוצה בה החל את הקריירה.

בכורה לכחלון, ביטון ואוחיון

שרלרואה מנסה להיחלץ מהמקום האחרון בבלגיה, אבל בינתיים היא סיימה את משחקה הביתי נגד מכלן ב-0:0. מי שזכו לערוך את הופעת הבכורה שלהם בקבוצה הם שלושת הישראלים שהצטרפו בפגרה לקבוצה: דודו ביטון, מתן אוחיון ותמיר כחלון. כחלון שיחק 66 דקות והוחלף, ויתר חבריו השלימו 90 דקות, שבסיומן הקבוצה האחרונה בבלגיה עלתה לשמונה נקודות ומצבה מוסיף להיות קשה. איתן טיבי לא שיחק.

דרבי ישראלי בבלגיה נערך כשגנק של אליניב ברדה ניצחה 2:3 את קורטרייק, בה משחק רמי גרשון. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-70 במצב של 2:2, כשארבע דקות לאחר מכן כבש דניאל טוצר ההונגרי את שער הניצחון. גרשון שיחק 90 דקות. בעקבות הניצחון גנק מצמקת את הפער מאנדרלכט הראשונה, שתשחק מחר נגד סטנדרד ליאז', לשלוש נקודות בלבד.

* קפריסין: יובל שפונגין רשם 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שהפסידה במגרשה 1:0 בדרבי שהוא גם משחק העונה, מול מוליכת הטבלה אפואל ניקוסיה. בעקבות ההפסד נמצאת כרגע אומוניה במקום השני ובפיגור שבע נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully