וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו והפועל רמת גן נפרדו ב-0:0

הדס גרינברג

22.1.2011 / 20:50

נועלת הטבלה, עם איציק ברוך על הקווים, הוציאה תיקו חוץ יקר. שתי הקבוצות הציגו כדורגל חלש במיוחד והתקשו להגיע למצבים

רק פעם אחת העונה ניצחה הפועל רמת גן משחק ליגה. מי ששימשה בתור הקורבן הבודד הייתה הפועל עכו, שהופתעה 3:2 בידי נועלת הטבלה החלשה, שספגה כבר 35 שערים העונה ומציגה מאמן שלישי על הקווים - איציק ברוך, ששימש כעוזרו של צביקה צמח המתפטר ובינתיים נמצא בקבוצה כמאמן זמני. עכו מגיעה אחרי התבוסה 4:1 בבלומפילד מול הפועל תל אביב, ותנסה להראות שהיא לא מתכוונת לסגת בסיבוב השני.

רמת גן ביצעה שש החתמות במהלך הפגרה, אבל הרכש האחרון ג'ונתן אסוס עדיין לא יכול לשחק מפני שטרם נרשם כשחקן הקבוצה. בינתיים מקווים האורדונים לקבל תוצרת מציון צמח והליטאי אורליוס סטאפונקה בחלק הקדמי, כשעודד אלקיים וטל חן ינסו לייצב את ההגנה המאכזבת. מנגד, עכו, עם המאמן אלי כהן שהוביל את רמת גן לגביע ההיסטורי, צריכה להסתדר ללא בן בנימין שנבחן בקבוצה מאוקראינה וגם ללא ג'קו ערפאת הפצוע.

שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר כדורגל איכותי מדי ולא הגיעו כמעט לאף הזדמנות ב-45 הדקות הראשונות. מיני הזדמנות ראשונה הגיעה בדקה ה-17, כשארקין הדף לא מספיק טוב בעיטה חופשית של ראדי, אך השתלט על הכדור החוזר. המשך המחצית היה איטי במיוחד וחבל להרחיב בכלל את הדיבור עליו.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, דימקאו פידליס, איציק כהן, שמעון הרוש, ליעד אלמליח, רועי לוי (אבי כנפו, 57), מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק, מוחמד כליבאת (אושרי גיטא, 63), רועי דיין.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, יקיר שינה, תמיר בן עמי, וובה בראון (גל לוי, 65), תמיר פור, דן רומן, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, לירון דיאמנט.

איציק ברוך: "אני רוצה לאמן בליגת העל"

מאמן הפועל רמת גן איציק ברוך: "זאת נקודה ראשונה שלי כמאמן, זה מרגש מאוד מבחינתי. הכי חשוב מבחינתנו היה בכל מחיר לא להפסיד. רצינו לכבוש והגענו לשניים-שלושה מצבים, ההגנה שלנו עבדה טוב, לא נתנו לעכו להגיע לשער וצריך לזכור שעכו כבשה 34 שערים עד עכשיו". על אי שיתופם של טופוזקוב וטלקיסקי אמר: "זאת אמירה שהפועל רמת גן מעל כל שחקן. אני מאמין שניראה יותר טוב. אני רוצה לאמן בליגת העל, אבל יש בעלים שנותן את הנשמה לקבוצה ומה שהוא יחליט מקובל עליי".

מאמן הפועל עכו אלי כהן: "לא משחק טוב, אבל אני לא מתלונן, ידעתי שרמת גן נלחמת על חייה ותבוא לסגור את המשחק. קשה לשחק נגד עשרה שחקנים שמתגוננים 30 מטר מקו השער שלהם. עשיתי הכל, הכנסתי חלוצים אבל זה לא עזר. הנקודות תחסרנה לנו בהמשך, יש גם משחקים כאלה, אנחנו מסתכלים קדימה לקראת הפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully