וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וניי דיימון ומני רמירז יתאחדו בטמפה ביי

22.1.2011 / 13:38

שניים מכוכבי הזכייה של בוסטון בוורלד סירייס של 2004 יחתמו ברייז. סופסוף רכש לאיינג'לס, שהביאו מטורונטו את ורנון וולס

פעילות משמעותית הלילה (בין שישי לשבת) ב-MLB, במיוחד בגזרת טמפה ביי ואנהיים. הרייז צפויים, על פי הדיווחים, לצרף את ג'וני דיימון ומני רמירז, שניים מכוכבי הזכייה של בוסטון רד סוקס ב-2004 בוורלד סירייס.

דיימון, שמאז זכה עם היאנקיז בעוד אליפות ועבר לדטרויט, חתם בטמפה ביי לעונה, במסגרתה ישתכר 5.25 מיליון דולר. רמירז הספיק לזכות בעוד אליפות עם בוסטון לפני שעבר לדודג'רס ומצא את עצמו גם בשיקגו וייט סוקס. הוא ירוויח שני מיליון דולר (רק להזכיר, החוזים הקודמים שלו עמדו על יותר מ-20 מיליון לעונה). אלה הם הצירופים המשמעותיים הראשונים של טמפה ביי, שכבר נאלצה להיפרד מקרל קרופורד, רפאל סוריאנו, דן ווילר, קרלוס פניה, מאט גארזה וג'ייסון בארטלט.

לאחר שכשלה בחיפושיה אחר שחקנים שישדרגו את ההתקפה, עברה לוס אנג'לס איינג'לס לגזרת הטריידים. המלאכים צירפו את ורנון וולס תמורת התופס מייק נאפולי והאאוטפילדר חואן ריברה. "ורנון הוא שחקן נערץ", אמר ה-GM מייק ריג'ינס, "הוא אדם מדהים וישפיע מיידית על הקבוצה, בהגנה ובהתקפה". נאפולי חבט ל-26 הומרים בעונה החולפת, אבל ההגנה שלו לא הייתה נעלה והאיינג'לס רצו להחליפו זמן רב.

עוד חדשות: ולדימיר גררו צפוי לחתום באחת מקבוצות ה-AL בתור DH, ייתכן שישוב לאיינג'לס. שיקגו וייט סוקס מימשה את האופציה להמשך העסקתו של אוזי גיין כמאמנה עד לאחר 2012. האאוטפילדר הוותיק אנדרו ג'ונס חתם ביאנקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully