וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בין מאיר כהן לדראפיץ'

פיצוץ נוסף בין השניים, זאת לאור אי הכללתו של השוער בהרכב. תגובת ההנהלה: "הוא נשאר". הארגנטינאי פיסאנו יגיע למבחנים

עימות חריף התרחש היום (שישי) באימון בני סכנין בין השוער הוותיק של הקבוצה מאיר כהן למאמן סלובודאן דראפיץ'. הרקע לסכסוך נובע כנראה מאי הכללתו של כהן בהרכב הקבוצה במשחקה מחר (ראשון) נגד מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל.

דראפיץ' שוחח עם השוער בתחילת האימון ואמר לו שהוא אינו מתכנן לפתוח עימו בהרכב. לאחר מספר דקות של שיחה, עלו הטונים בין השניים והשיחה התפתחה לכדי ריב של ממש. עקב הפיצוץ, שאינו הראשון בין השניים מאז הגיע דראפיץ' לקבוצה, נראה כי השוער הוותיק עלול לסיים את דרכו בקבוצה מהגליל. כזכור, רק לפני כחודש וחצי לערך התרחש עימות אחר, מה שהביא להשעייתו של השוער למספר ימים ואי הכללתו במשחק הליגה נגד הפועל אשקלון.

מי שנדרש לעימות הפעם היה יו"ר הקבוצה חסן אבו סלאח, שהתערב ואמר למאיר כהן: "אתה לא מעל הקבוצה. מבחינתי, אתה יכול לחפש לך קבוצה אחרת". עם זאת, דובר הקבוצה מונדר חלאיילה הגיב בשם ההנהלה, ואמר: "אני לא מבין על מה העליהום הגדול. למאמן דראפיץ' כל הסמכויות המקצועיות, הוא רצה לעשות שינויים בהרכב. מבחינתנו, מאיר כהן שחקן סכנין וישאר שחקן סכנין".

מעבר לעימות הגדול בין המאמן והשוער הוותיק, הרי שגם קיים קרע עמוק בהנהלת המועדון, זאת לאור מהלכיו האחרונים של היו"ר אבו סלאח עם שחרורם המאסיבי של שחקנים מהמועדון בחלון ההעברות הנוכחי. לא מן הנמנע כי חלק מאנשי ההנהלה יבקשו מהיו"ר להתפטר מתפקידו. זאת בין היתר בשל הגיבוי הגדול שהוא נותן לדראפיץ' מאז שהאחרון הגיע לקבוצה, למרות חוסר הצלחתו של המאמן לשפר את מיקומה בליגה.

תקרית זו, שמצטרפת גם כך לבלגן הקיים במסדרונות המועדון, עלולה להביא להתערבותם של גורמים חיצוניים, דוגמת ראש העירייה ויו"ר הקבוצה לשעבר, מאזן גנאים.

בתוך כך, בני סכנין תנחית למבחנים את הבלם הארגנטינאי ניקולאס פיסאנו. השחקן בן ה-28 שיחק בעבר בקבוצת סיינסיאנו הפרואנית, העביר תקופה בסמבנדטסה האיטלקית ולאחרונה השתייך לחימנסיה חוחוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully