וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - הפועל חיפה: על שפעת וצהבת

בשל מגפת השפעת בסגל, עזורי לא תרגל הרכב לקראת המפגש (19:00) מול האדומים, שיחסרו את רואש ודורה המוצהבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בעשור האחרון שיחקו הקבוצות שנתיים בלבד יחד באותה ליגה, בעונות 05/06 ו-06/07 (בלאומית). בעונה הראשונה הייתה ידה של חיפה עם העליונה עם שלושה ניצחונות ובעונה שלאחריה ידה של אשקלון עם שני ניצחונות ותיקו.

* עד למחזור העשירי חיפה הייתה בעלת מאזן החוץ השני בטיבו בליגת העל, אך בשלוש משחקי החוץ האחרונים הקבוצה נוצחה.

* בשבוע שעבר זאת הייתה הפעם הראשונה בה עדן בן בסט מבקיע והפועל חיפה מפסידה, במשחק נגד בני יהודה.

* ניצחון החוץ היחידי של אשקלון בסיבוב הראשון היה נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר, 1:2. ערן לוי כבש את השער הראשון במשחק.

* אשקלון רשמה שער זכות אחת בלבד בבית בשבעת המשחקים האחרונים בליגה.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

שבעה משחקני הקבוצה חולים בשפעת ולא ברור כמה עשויים להידבק ולקום בשבת עם הנגיף. לאחר שאתמול שלח גיא עזורי את שחקני הקבוצה הביתה, גם היום הוא נמנע מלקיים את האסיפה השבועית והסתפק בכמה מילים על הדשא. מעבר לכך, באשקלון לא באמת יודעים איזה הרכב יוכל לפתוח בשבת ובאשקלון צחקו היום ואמרו: "רק עם בדיקת מדחום לפני המשחק נקבע את ההרכב". לעת עתה יש לעזורי 14 שחקני שדה בריאים ומספר נופלים נוספים מחר עלולים להציב את אשקלון בבעיה גדולה מאוד. מי שבטוח ייעדר הוא שניר גואטה, שאצלו הדברים התפתחו לכדי דלקת ריאות. סואד פילקוביץ' צפוי לפתוח לצידו של דרקו לובריץ' בהגנה.

הפועל חיפה:

אחרי שלושה הפסדי חוץ בהפועל חיפה מקווים כי לחזור עם שלוש הנקודות מאשקלון. הבעלים יואב כץ התייחס למשחק ואמר: "מבחנתנו זה משחק מאוד חשוב וגורלי. אשקלון נמצאת בתקופה טובה ותבוא עם הרבה מאוד ביטחון ואנחנו אחרי רצף משחקים לא טוב בחוץ. השחקים חייבים לבוא ל-90 דקות של מלחמת עולם ורק כך נוכל לחזור עם ניצחון". בצד המקצועי , ניצן שירזי ערך אסיפת קבוצה והזהיר את שחקניו ממחמוד עבאס. שירזי כרגע מתלבט בין חנן ממן להישאם כיוואן, כשאחד מהם אמור לעלות בהרכב במקומו של גל אראל בצד שמאל של הקישור, כשאראל עצמו יעבור למרכז המגרש לצד רועי שוקרני, זאת עקב חסרונם של אושרי רואש ויוסי דורה המוצהבים. הקפטן אייל טרטצקי יחזור להרכב אחרי שבועיים.

יעמדו למבחן

הפועל אשקלון: סואד פילקוביץ'

המון מאמצים עשו באשקלון להביא את הבלם בעל רקורד של 32 הופעות בנבחרת סלובניה. במיוחד במשחק כמו בשבת, עם הרכב חסר, הסלובני יחד עם לובריץ' המצוין יצטרך להוכיח כי מרכז ההגנה של הקבוצה עבר שדרוג ויכול להתמודד תחת לחץ.

הפועל חיפה: רועי שוקרני

בהיעדרם של רואש ודורה, שוקרני אמור להפוך להיות בעל הבית במרכז השדה. שחקן הבית הצעיר, אמנם סומן ככישרון עולה על ידי שירזי, אך עדיין לא הצליח לשכנע כי הוא ראוי למקום של קבע בהרכב. בשבת, במגרש הבעייתי באשקלון, הקישור יהיה תלוי בכישרון הצעיר. אם יוכיח רוח לחימה וישבש את מהלכי ההתקפה של המקומיים, חיפה תוכל לחגוג ניצחון חוץ.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, מחמוד עבאס, אריק גאוו, איליה יברויאן, סרג' איילי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, רועי שוקרני, גל אראל, רן אבוקרט, חנן ממן (הישאם כיוואן), סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully