וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "תוצאה טובה תכניס אותנו למומנטום"

21.1.2011 / 12:39

מאמן בית"ר רוני לוי מתכונן למשחק בבאר שבע בראיון לרדיו ירושלים: "זה כמו גמר גביע". יעקב שחר: "לוי האיש הנכון"

בית"ר ירושלים תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ בבאר שבע (שבת, 17:00, שידור חי בספורט2), שלאחריו תצא לבית מלון בעיר הדרומית ותשהה בו במהלך השבת עד למפגש עם הקבוצה של ניר קלינגר. המשחק יהיה הראשון בעידן המאמן רוני לוי, ששהחליף השבוע את אורי מלמיליאן.

לוי אמר היום לרדיו ירושלים: "ההשתלבות שלי בבית"ר טובה ונוחה, מהר מאוד הרגשתי בבית ואני כבר בתוך העבודה. מצאתי קבוצה אחרי שני הפסדים כשהיא בתחתית וזה מצב לא טוב. מטבע הדברים שחקנים חסרי בטחון והאווירה לא הכי טובה ולא הכי שמחה, אך מצד שני מגיע מאמן חדש והשחקנים עושים מהר מאוד את המעבר ומתאימים את עצמם למישהו חדש. בשיחות אישיות עם השחקנים התרשמתי שיש איזשהו חוסר ביטחון ואכזבה אצל השחקנים ואני יותר בקטע של יותר לדרוש ולצפות מהשחקנים ולבקש מהם לתת יותר למען הקבוצה והמועדון כי יש כאן חלק שחקנים באמת ברמה גבוהה".

על הקהל של בית"ר אמר המאמן: "כשיש תקופות לא טובות הקהל יוצא נגד המאמן והשחקנים. אני מקווה שתהיה סיבה לאווירה טובה. בבית"ר יש משקל גדול לקהל וחשוב מאוד שהוא יתאחד ויירתם, במיוחד בימים כאלה".

לוי התייחס למשחק בבאר שבע: "באר שבע בתקופה טובה. הם הגיעו לאיזון בהרכב ומצאו את הנוסחה הנכונה, אבל בית"ר אחרי שני הפסדים צריכה להגיע לבאר שבע כמו לגמר גביע ולתת הכל. אני מאמין שאם הקבוצה תבוא עם ריכוז והרבה משמעת טקטית אפשר לעשות תוצאה טובה שם. זה פחות חשוב אם נשחק עם שני חלוצים או חלוץ אחד אלא יותר הרצון והגישה של השחקנים".

על הבעיות בחדר ההלבשה אמר: "בכל מקום יש כאלה שיותר מרוצים וכאלה שפחות. כשמנצחים זה בסדר וכשלא מנצחים מדברים על זה. המפתח זה ניצחונות והצלחות. הקבוצה יכולה להיות במקום מקצועי הרבה יותר גבוה גם עם החומר מקצועי הקיים. נקודת הפתיחה לא אידיאלית גם בגלל שני ההפסדים וגם בגלל חוסר הביטחון וחוסר האמונה בקבוצה. יש לנו עכשיו שני משחקים קשים, אבל אני חושב שתוצאה או שתיים טובות יכניסו אותנו למומנטום".

לגבי נושא החיזוק אמר: "אנחנו מתרכזים כרגע במה שיש. לפעמים שחקן אחד או שניים שמצרפים נותן אפ-גרייד גדול. זה לא פשוט בכסף שעומד לרשותנו וזה צריך להיות סוג של מציאה וסוג של הימור. אנחנו לא נשחרר את גונזאלס אם לא נביא שחקן אחר. שוחחתי איתו והוא היה חיובי ולא היה נחרץ לשום כיוון. הוא מאוד רציני, מקצוען ומחוייב. אני מחפש קשר אחורי ואם גונזאלס יילך אז בלם".

יעקב שחר: "הדלת שלנו פתוחה בפני רוני לוי"

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר התייחס למינויו של לוי ופרגן: "שמחתי מאוד על ההגעה של רוני לוי לבית"ר. הוא מאמן יוצא מהכלל, מאוד יסודי ומאוד חרוץ. הוא משקיע הרבה מאוד ויודע כדורגל ואין לי ספק שהיום הוא האיש המתאים לבית"ר. אני בטוח שגם עם צוות השחקנים שיש היום בבית"ר אפשר להפיק יותר וקורה שמה שלא מצליח עם מאמן אחד מצליח עם מאמן אחר. הוא מכיר את הליגה ואת השחקן הישראלי ויודע להשפיע. כל המערכות סביב בית"ר צריכים לתת את הצ'אנס למהלך החדש ובעיקר הקהל. אני מאוד מקווה בשביל רוני ובשביל בית"ר שהוא יצליח כי חשוב לנו בית"ר חזקה בליגה. רוני מיצה את עצמו בחיפה והיה צריך ללכת לכיוונים אחרים. הדלת בפניו תמיד תהיה פתוחה".

שחר לביקורת הגדולה על לוי - נושא יחסי האנוש: "רוני משקיען אמיתי ודורש מהחניכים שלו להיות כאלה על המגרש. יש לו עוזר מאמן שמכיר את בית"ר מבפנים ואת השחקנים ואני בטוח שהם יידעו לקחת את בית"ר למקום הנכון שלה. לבית"ר יש צעירים מוכשרים ואני בטוח שהם יזכו לשחק אצל רוני והסטיגמה עליו לא נכונה. בירם כיאל עלה אצלו מהנוער והשתלב יפה מאוד ואני בטוח שרוני יידע לשלב אותם בהדרגה. יחד עם זאת, הוא כרגע במלחמת בלימה וצריך בה שחקנים מנוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully