וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פ"ת: אג'ידה סירב לפתוח

יובל נעים ביקש מהשוער לשחק אבל זה טען שהוא עדיין לא מוכן. קדוסי יחזור להרכב. עומר פרץ בתמונת ההרכב של ראובן עטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* להפועל פתח תקוה אחוזי הצלחה גבוהים במפגשים בין הקבוצות (57 אחוזי הצלחה), אבל הסטטיסטיקה הזאת "מתיישרת" במשחקי החוץ. רק 45 אחוזי הצלחה בקופסה, לעומת כמעט 71 אחוזים בבית.

* פתח תקוה הפסידה בכל ארבעה משחקיה האחרונים בקופסה. בשני המשחקים האחרונים שם היא לא כבשה.

* הניצחון האחרון של פתח תקוה בקופסה הושג במרץ 2006. מההרכב ההוא נשאר רק שריד אחד: הבלם גל כהן.

* מכבי נתניה כבשה שלושה שערי ליגה ב-10 המחזורים האחרונים. חלוצי הקבוצה סובלים מבצורת ארוכה: דלה ימפולסקי כבש לאחרונה במחזור ה-14 בניצחון 0:1 על הפועל באר שבע. אחמד סבע, פיראס מוגרבי וחן עזרא לא כבשו מאז המחזור השמיני.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בקבוצה מודעים היטב לחשיבות המשחק, במיוחד לאחר ההפסד לאשדוד בשבוע שעבר וחוסר היציבות בתקופה האחרונה, כאשר רק ניצחון ייתן קצת אוויר לנשימה לראובן עטר ושחקניו. מנגד, הפסד עלול לקרב את נתניה עוד יותר לפליאוף התחתון משם רחוקה הקבוצה ארבע נקודות בלבד. באשר להרכב, עטר מתלבט בין דלה ימפולסקי לעומר פרץ בקישור, כאשר כל שאר השחקנים שפתחו באשדוד במחזור האחרון צפויים להמשיך. החלוץ אחמד סבע שנפצע בשפתו בתחילת המשחק נגד אשדוד בשבוע שעבר, נתפר ושב להתאמן עם הקבוצה. מחר הוא יעלה עם מדבקה מיוחדת שתגן על האיזור הפגוע. עטר, שהראה לשחקניו וידאו מהפסד פתח תקוה לקרית שמונה (3:1) בשבת, שב ואמר השבוע לשחקנים: "אנחנו צריכים לשחק באותה נחישות בה שיחקנו באשדוד רק הפעם לנצל את המצבים".

החלוץ סרגיי טרטיאק, שחתם השבוע, צפוי עד סוף השבוע להגיע ממולדתו אוקראינה ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה. טרטיאק חתם על חוזה לחצי שנה כשבתום העונה יחליטו בנתניה אם לממש את האופציה לשנתיים נוספות. החלוץ הבולגרי גיורגי קקאלוב ממשיך להיבחן בקבוצה ועשוי להצטרף מכיוון שהבעיה הרצינית בקבוצה היא חוסר ניצול המצבים וההחמצות הרבות.

הפועל פתח תקוה:

הבלם הקונגולזי קיקונדה בושירי החל להתאמן בקבוצה והוגדר כ"מפלצת" בשל המבנה הענק שלו, אבל עד שתתקבל החלטה יובל נעים ממשיך לתרגל את דניאל אדו לצדו של גל כהן, שחוזר מהרחקה. הקשר השוויצרי פביאן סטולר נחת למבחנים בקבוצה ובשבת בלילה ינחת גם הקשר הליטאי ויטליס רקיקיס. גם החלוצים מקמרון זומא לואיס וקאקו רוסטן ינחתו עד יום ראשון.

באימון המסכם לקראת נתניה, נעים ביקש מאוסטין אג'ידה לשחק, אבל השוער הניגרי שחוזר מפציעה שוחח עם המאמן והודיע לו שהוא עדיין לא מסוגל לחזור להרכב, ולכן נראה כי שניר דורי ימשיך לפתוח. להפתעת השחקנים, יגאל אנטבי נשאר מחוץ להרכב ועמירן שקלים תורגל בצד שמאל. אוהד קדוסי תורגל היום שוב ב-11 של נעים, במקומו של עידו אקסברד, שבינתיים לא מצדיק את הדיבורים של חברי ההנהלה, שהגדירו אותו כיורש של דודו ביטון. רועי גורדנה שחתם אתמול לא עבר בבקרה ומחכה לשחרור מהפועל תל אביב, ישראל זגורי מוצהב ולכן רפי דהן, יניב לוזון ואלון תורג'מן תורגלו לסירוגין. לקראת בסוף האימון החליט המאמן לכלול את שני הקשרים בהרכב ואת תורג'מן בהרכב השני.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה:

בצל ההחמצות הנוראיות של השבועות האחרונים, יאלץ החלוץ המרכזי של ראובן עטר, אחמד סבע, לחזור להבקיע מה שהוא לא עשה מאז המחזור השמיני. מול ההגנה של הפועל פתח תקוה שנמצאת במקום השני בספיגת השערים עם 34 ספיגות, לסבע לא יוכלו להיות תירוצים וזו הזדמנות מצוינת עבורו להכניס שוב כדור לרשת.

הפועל פתח תקוה: דניאל אדו

ההופעה המביכה של הגנאי בשבוע שעבר הוכיחה עד כמה הפועל פתח תקוה זקוקה לרענון בהגנה. כבר כתבנו בעבר שאדו לא מתאים לליגת העל, שהקבוצה הזאת זקוקה לבלם. מאז העונה שעברה לא ברור בכלל מהו – בלם, קשר אחורי, או שחקן ששורף שטחים במגרש לחינם ומדי פעם עולה לנגוח בקרנות. הדבר הכי טוב שיכלה הפועל פתח תקוה לעשות זה להנחית בלם למבחנים. אולי ההגעה של הקונגולזי, שכבר ערך שיחה ארוכה עם חברו באימון, תזעזע אותו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי (עומר פרץ), ניר נחום, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, דניאל אדו, גל כהן, עמירן שקלים, אייל שן, יניב לוזון, רפי דהן (אלון תורג'מן), גיא צרפתי, גיא דיין, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully