וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הוכחנו שאנחנו שייכים לרמה הכי גבוהה באירופה"

20.1.2011 / 23:59

מאמן מכבי ת"א מצא את חצי הכוס המלאה אחרי ההפסד בספרד: "החבר'ה נלחמו ורצו". בלו: "לא היינו מספיק אגרסיביים"

אם מישהו חיפש הוכחה נוספת להבדלים הגדולים בין שלב הבתים של היורוליג ושלב הטופ 16, הוא קיבל אותם הערב (חמישי) בברצלונה, שם הפסידה מכבי תל אביב 81:71. הצהובים של דייויד בלאט אמנם הגיעו עם תשעה נצחונות רצופים לפלאו בלאוגרנה, אך כשמנגד עמדה ההגנה הפנטסטית של אלופת היורוליג המכהנת מדובר היה בסיפור אחר לגמרי. במשחק הנוסף בבית גברה לובליאנה על רומא, ובשבוע הבא יגיעו הרומאים ליד אליהו. הזדמנות לא רעה לצהובים להתאושש.

"המשחק היה קשה כצפוי, לקח לנו זמן להיכנס וזה היה החשש הגדול שלי מלכתחילה", הודה בסיום דייויד בלאט. "רדפנו אחריהם וגם הצלחנו לחזור ולהוביל, אבל האנרגיה שזה לקח מאיתנו חסרה לנו בסיום. החבר'ה שלנו נלחמו ורצו מאוד, הוכחנו שאנחנו בהחלט שייכים לרמה הכי גבוהה באירופה אבל חבל שקיבלנו כמה החלטות לא טובות, ובגלל זה הפסדנו".

בלאט התייחס להצגה המצוינת של חואן קרלוס נבארו, כשאמר: "נבארו שחקן ענק, הוא פגע בנו מאוד. לכמה קבוצות היה השנה את הלוקסוס לשחק נגד ברצלונה בלי נבארו ובגלל זה לבארסה היו תוצאות פחות טובות, נצטרך לטפל בו טוב יותר בגומלין. ברצלונה קבוצה גדולה מאוד אבל גם אנחנו בטופ לבל – לא קרה שום אסון".

טל בורשטיין החמיא ליריבה: "ברגעים מסוימים של המשחק שיחקנו מצוין ואפילו היינו קרובים לעשות מהפך, אבל ברצלונה תמיד היתה בפוקוס ולא נתנו לנו לעשות זאת. אנחנו צריכים להספיק את המסקנות שלנו מהמשחק הזה ולתקן את הטעויות. יש עדיין הרבה משחקים לשחק".

דייויד בלו הוסיף: "זה היה הפסד קשה היום, ברצלונה שיחקה טוב יותר וחבל, כי זה מה שניצח להם בסופו של דבר את המשחק. לא היינו אגרסיביים איתם כמו שאנחנו בדרך כלל. אני לוקח אחריות על כך שלא קלעתי קליעות חשובות במשחק שהיו יכולות לעזור לנו לצמצם את הפער, ואולי אפילו לנצח".

פסקוואל: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק"

המאמן המנצח, צ'אבי פאסקוואל, אמר בסיום: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אני שמח על הניצחון כי מכבי תל אביב היא קבוצה נהדרת ומאומנת היטב שסיימה את השלב הראשון עם המאזן הטוב ביותר. הם שיחקו הגנה חזקה אבל גם אנחנו. יש לנו נקודות רבות של חוסר איזון ונצטרך לתקן את הדברים האלה. אנדרסון היה מצוין הערב, הוא עמד באתגר מול קבוצתו לשעבר, ואני מרוצה מהעבודה שלו עד כה".

כוכב המשחק, חואן קרלוס נבארו, הוסיף: "זה היה קרב קשה מאוד, בעיקר כאשר הם שיחקו עם הגנות מתחלפות והטעו אותנו, אבל אני חושב שהגבנו כמו שצריך. מבחינה אישית הרגשתי מצוין, אני שמח שאני כבר לא מרגיש כאבים בעקבות הפציעה ואני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה שלי לנצח את המשחק הקשה הזה. הפרש עשר הנקודות יכול להיות חשוב בסופו של דבר, אבל הכי חשוב שהשגנו ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully