וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע באיזי

הרגוע

20.1.2011 / 20:38

בחרתי לכם שלושה משחקים לסוף השבוע עם יחסים נמוכים, אבל כאלה שיניבו לכם כמעט בוודאות רווחים. הרגוע מפציץ

ראיתי את "המשוגע", או זה שחושב שהוא משוגע אבל חוכמולוג לא קטן. שום דבר לא הלך לו במחזור האחרון, כדאי שהוא אולי יבין שלא כך מרוויחים כסף. אני בעד ללכת על בטוח. יש משחקים שצריכים להסתיים בצורה מסוימת, וב-98 אחוז מהמקרים, כך הם מסתיימים. כמה קל, ככה רווחי, היו בטוחים. השבוע בחרתי עבורכם שלושה משחקים, ועם קצת מזל נעשה עוד קצת כסף בסוף השבוע הקרוב. שימו עשרה שקלים, הרוויחו 25, שימו מאה שקלים, הרוויחו 254 שקלים.

משחק 3: עירוני רמת השרון – מכבי הרצליה. ראיתם את הרצף של רמת השרון? הקבוצה הזו לא הפסידה עוד העונה ואני לא רואה מצב שהם לא מנצחים בדרבי השרון את הרצליה, שלא בדיוק נמצאת בשיא היציבות. 1 (1.50)

משחק 31: בורוסיה דורטמונד – שטוטגרט. נכון, דורטמונד הפסידה במשחק האחרון לפני פגרת החורף לפרנקפורט, אבל ניצחה אחרי הפגרה 1:3 את לברקוזן. נגד יריבה שנמצאת במקום האחד לפני אחרון היא בטוח תנצח. 1 (1.30)

משחק 56: מכבי חיפה – בני יהודה. מכבי חיפה נראתה פשוט מצוין בשני המשחקים שקדמו לתיקו נגד הפועל באר שבע. נכון, קורה שמועדים, אבל אתם באמת חושבים שיש סיכוי שבני יהודה תעשה מה שבאר שבע עשתה? לא נראה לי. 1 (1.30)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully