וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה העברתו של דקל קינן לקרדיף

20.1.2011 / 19:45

הבלם צפוי לחתום בשישי, לאחר שייפתר פרט ביורוקרטי בחוזהו ותושלם העסקה. "מרגיש שזה המקום בשבילי", אמר השחקן

עסקת העברתו של דקל קינן מבלקפול לקרדיף סיטי סגורה סופית, אלא שכרגע ישנו פרט ביורוקרטי שולי שמונע מהבלם לחתום באופן רשמי לשנתיים וחצי במועדון מווילס. יחד עם זאת, קרדיף אמורה להתגבר בקרוב על המכשול האחרון שנותר ולהציג את הבלם כשחקן הקבוצה מחר בצהריים (שישי). אם אכן יירשם עד מחר, קינן צפוי להיכלל בסגל הקבוצה כבר במשחק הליגה מול ווטפורד בשבת הקרובה (17:00).

בלקפול תקבל 200 אלף ליש"ט עבור הבלם ועשויה לקבל 200 אלף נוספים אם קרדיף תעלה ליגה. כל תנאיו הכספיים של קינן סוכמו והוא יזכה לשדרוג כלכלי מהמעבר. במסגרת החוזה החדש ירוויח קינן כחצי מיליון יורו נטו לעונה והוא צפוי להרוויח בונוסים במקרה שהקבוצה תעלה ליגה. קינן שיחק עד היום שישה משחקי ליגה, כאשר בשלושה מהם הוא פתח בהרכב. המשחק האחרון שלו היה בהפסד 2:0 בגביע לסאות'המפטון לפני כשבוע וחצי.

קרדיף מדורגת כיום במקום השלישי בצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה, עם 44 נקודות לאחר 26 מחזורים, כשלסוונסי השנייה יש שתי נקודות יותר ממנה אל משחק עודף ולמוליכה קווינס פארק ריינג'רס יש 49 נקודות. כזכור, מהצ'מפיונשיפ באנגליה עולות שתי הראשונות אוטומטית לפרמיירליג בעוד ארבע הקבוצות שמסיימות בין המקומות 3-6 מתמודדות כל הכרטיס השלישי בפלייאוף.

קינן, שמחכה להצגה הרשמית, אמר הערב לוואלה! ספורט: "התרשמתי מאוד מהמועדון ואני מרגיש שכרגע זה המקום עבורי. קיבלתי רושם שהמאמן מאוד מעריך אותי ורוצה אותי בקבוצה. חשוב לי מאוד לשחק וכמובן שהמטרה העיקרית היא לחזור לפרמיירליג עם קרדיף כבר בעוד חצי שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully