וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים בהעברתו של צ'ה להפועל חיפה

האדומים לא מוכנים לשלם את משכורת ינואר של הקשר, כשגם סכנין לא מוכנה לעשות כן. כץ: "מקווה שזה יסתדר תוך כמה ימים"

הפועל חיפה ממשיכה בניסיונותיה להתחזק כבר בחלון ההעברות הקרוב. עד כה חיפה היא אחת הקבוצות היחידות בליגת העל שלא התחזקה בחלון ההעברות של ינואר, וכרגע קשרה של בני סכנין, נסטיה צ'ה, הוא היחיד שקיבל הצעה רשמית מהמועדון. בחיפה ממתינים להתפתחויות בנושאו של הקשר הסלובני עם סכנין. כזכור, סכנין הודיעה לצ'ה שמבחינתה הוא משוחרר, אך הקשר אמור לעבור ניתוח בקע בתחילת השבוע הבא. עובדה זו, תוקעת את השלמת העסקה עם חיפה.

בסכנין לא מעוניינים לשלם את משכורת ינואר של צ'ה, מפני שהמועדון שיחרר אותו. אך מצד שני, הפועל חיפה איננה מוכנה אף היא לשלם את המשכורת הזו. כעת צ'ה, יחד עם סוכניו, מנסה להשיג פיצוי מסכנין שיהיה מקובל על שני הצדדים. אולם, בקופת סכנין אין כסף ולכן המועדון לא מוכן להגיע איתו לסיכום. בעלי חיפה יואב כץ התייחס לנושא, כשאמר: "אנחנו רוצים מאוד לראות צ'ה בקבוצה. מבחינתי הצעתי הצעה ואני מחכה לתשובה בנושא. אני מקווה שבתוך מספר ימים, הדברים יסתדרו והוא יהפוך לשחקן הפועל חיפה".

עורך דין ויקי וקנין, שמייצגת את צ'ה, אמרה: "בתוך כמה ימים צ'ה יהיה שחקן הפועל חיפה". אגב, הקשר מקווה לסגור לעונה וחצי בכרמל, פרט שעלול לסכן את סיכויי המשא ומתן. בחיפה מצפים שניקולה גרוביישיץ' יחזור לכושר שהציג במחנה האימון טרם העונה, אך זאת כדי למכור אותו ולא על מנת שיישאר. בחיפה מעוניינים גם במשה ביטון, אך שהוא לא ישוחרר מבני יהודה המעבר לא עומד על הפרק.

בתוך כך, אושרי רואש ויוסי דורה ייעדרו מהמשחק מול הפועל אשקלון בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וניצן שירזי עדיין מתלבט לגבי ההרכב. מחר (שישי) תהיה אינדיקציה טובה יותר לגבי הרכב הקבוצה, כשרועי שוקרוני אמור להמשיך בקישור האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully