וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול ראזאק לא יוכל לשחק נגד בית"ר ירושלים

20.1.2011 / 15:06

הפועל באר שבע דורשת בבדיקות נוכחות קרדיולוג השוהה בחו"ל כחלק ממסקנות פרשת נסופואה. דניאל ליפשיץ עשוי לחתום

איברהים עבדול ראזאק לא ייכלל בסגל הפועל באר שבע לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. הסיבה: על מנת לאשר את הבדיקות הרפואיות שעבר. בבאר שבע דורשים נוכחות של קרדיולוג שעובד עם המועדון, אך הוא שוהה בחו"ל ויגיע רק מתחילת השבוע לישראל.

ראזאק עבר בדיקה רפואית בנוכחות קרדיולוג גם בהפועל עכו והוא אישר את החתמתו. "הממצאים חריגים בישראל, אבל לא חריגים ככל שהדבר קשור לשחקנים אפריקאים. אחרי הבדיקה ביום ראשון הוא אמור להתחיל להתאמן", אמר סוכנו, דדה חדד. בקבוצה אמרו הבוקר כי מדובר בהפקת לקחים מתוך אירוע המקרה הטראגי שמלווה את המועדון מאז שהחלוץ הזמבי צ'סואה נסופואה מצא את מותו על המגרש לאחר שלקה בדום לב.

במועדון טוענים כי אלונה ברקת עשתה מאמצים כבירים להשאיר את מאור מליקסון, כשניסתה לפתות אותו בחוזה משודרג, אבל הוא לא רצה להישאר בקבוצה. "עשינו הכל כדי להשאיר אותו, אבל מאור רצה לשחק בפולין", אמר גורם בקבוצה. השוער דניאל ליפשיץ מרשים מאוד באימוני הקבוצה ועשוי לחתום. אם זה יקרה, דור דוידי יושאל לקבוצה אחרת.

הקשר וויליאם סוארס דיווח לאנשי הקבוצה שהוא חולה, וספק אם יוכל להתאמן היום. החלוץ מוטי מלכה שחתם אתמול על חוזה ארוך טווח יצטרף לקבוצה החל ממחנה האימונים לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully