וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד ימריא לגרמניה לצפות בבלסטלר

20.1.2011 / 12:49

במכבי פתח תקוה חושבים על החתמת הקשר שתנאיו סוכמו. מגמאדוב: "אולי נתקן אם נזכה בגביע". סרסור קרוב לרמה"ש

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד מתכוון להמריא בקרוב לגרמניה ולצפות בקשר מנואל בלסטלר במדי ארמניה בילפלד. המאמן שוחח הבוקר (חמישי) עם נציגיו של הקשר בן ה-27, ששיחק אתמול 45 דקות בהפסד בגמר גביע הטוטו, והצדדים הגיעו לסיכום. "הוא הגיע להתרשמות, כל התנאים שלו סגורים ואם פרדי ירצה אותו הוא יהיה בקבוצה", אמרו הבוקר במועדון. דוד התרשם מהיכולת של הקשר באימוני הקבוצה והעובדה שלא בלט אתמול במשחק לא הפחיתה מהרצון להמשיך ולעקוב אחריו.

"אנחנו מחמיצים יותר מדי במשחקים האחרונים. לפעמים זה עולה לנו ביוקר", אמר שחקן בקבוצה בעקבות ההפסד בגמר גביע הטוטו אמש להפועל קרית שמונה. "בחצי הגמר לא היינו רחוקים מהדחה. כנראה שהלקח לא נלמד. שלטנו על קרית שמונה בכל פרמטר והחזקנו הרבה יותר בכדור".

פרדי דוד אמר בהקשר הזה: "משחק כדורגל בנוי על טעויות, ולצערי מי שלא מבקיע נענש מטעות כזאת. אנחנו צריכים לעבוד על קור רוח מול השער ועוד נבקיע את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. כרגע אנחנו במקום החמישי ועוד לא אמרנו את המילה האחרונה". הקפטן מורד מגמאדוב, שהאוהדים תלו שלט שקורא לו לזכות בתואר רגע לפני הפרישה, אמר הבוקר: "לא ניצלנו את המצבים ולקראת הסיום ספגנו. חבל שזה קרה. כבר זכיתי בעבר בגביע הטוטו, אולי נתקן אם נזכה בגביע המדינה".

החלוץ רוביל סרסור בדרך לעירוני רמת השרון. הבעלים מאיר יצחקי שוחח עם השחקן והשניים קבעו להיפגש בסוף השבוע במטרה לחתום, בכפוף לתוצאות הבדיקות הרפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully