וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: גורדנה חתם, מחכה לשחרור מהפועל ת"א

20.1.2011 / 16:30

הקשר לא עבר עדיין בבקרה וצפוי להצטרף בשבוע הבא. קאמיס טואה ישוחרר. קיקונדה בושירי נחת, השוויצרי סטולר בדרך

הקשר רועי גורדנה חתם אחר הצהריים (חמישי) עד תום העונה בהפועל פתח תקוה לאחר פגישה עם המנכ"ל שלה אפי צפריר. למרות החתימה על זכרון הדברים, גורדנה לא יוכל לשחק נגד מכבי נתניה משום שעדיין לא קיבל שחרור מהפועל תל אביב. בקבוצה מעריכים כי השחרור יתקבל בתחילת השבוע והשחקן יעבור בבקרת התקציבים.

פתח תקוה תנסה להגיע בימים הקרובים להסדר עם סוכנו של קשר אחר, הגנאי מוחמד קאמיס טואה, שחתם בקבוצה רק לפני מספר ימים, במטרה לשחררו מהקבוצה. כזכור שלשום (שלישי) אישרו בקבוצה כי הגנאי קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה, מה שיוביל לשחרורו מהקבוצה ולהחתמת שחקן אחר במקומו.

בלי קשר להחלטה, הקשר רפי דהן שהתעמת עם המאמן יובל נעים על רקע פציעתו של השחקן וביקש שחרור מהקבוצה, יחזור לאימונים לאחר שיחת הבהרה. המנכ"ל אפי צפריר הבהיר: "קודם נטפל בטואה, רק אחר כך ננסה להגיע להסדר". ללא טואה, בסגל של פתח תקוה כעת שני זרים – השוער אוסטין אג'ידה שאמור לחזור בקרוב לכושר משחק והבלם דניאל אדו.

בתוך כך, הבלם הקונגולזי קיקונדה בושירי (25, 1.96 מ'), שהגיע בהמלצתו של יא יא פטי מסכנין, נחת לפנות בוקר בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. מלבד בושירי אמורים להגיע עוד ארבעה זרים למבחנים בקבוצה. הקשר השוויצרי פביאן סטולר (23) מקבוצת פ.צ לוקרנו השוויצרית, שמועמד להיות המחליף של ג'וניור ויסה, יגיע כנראה מחר. ביום ראשון ינחת החלוץ הקמרוני קאקו רוסטן (21). חלוץ נוסף מקמרון, זומא לואיס (22), יגיע כנראה ביום ראשון. הקשר הלטבי ויטליק רקיקיס, ששיחק בעונה החולפת בארמיס הקפריסאית וסיים את העונה בטאוורס הליטאית, מעוניין להגיע לישראל ומחכה לתשובה של ראשי המועדון לגביו. "נכון להיום, נראה שלפחות שלושה מהם יגיעו", אישרו בקבוצה.

הקשר זוראב מנטשאשווילי הודיע לראשי הקבוצה כי נכון לשלב זה הוא לא מעוניין לשחק בישראל ויחזור לגאורגיה. אם השחקן ישנה את דעתו, הצדדים ייכנסו למשא ומתן. המגעים עם נסטיה צ'ה, שהוצע אתמול והודיע שיעבור ניתוח, הוקפאו בינתיים. יובל נעים התעניין בחלוץ ברק בדש, שלפחות בינתיים מעוניין להישאר בהפועל קריית שמונה.

עדכון ראשון: 12:40
עדכון אחרון: 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully