וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פיליאבסקי ויא יא שוב תורגלו בהרכב

20.1.2011 / 18:26

צמד שחקני הרכש ככל הנראה יפתח מול בני יהודה על חשבון מימון וקולמה. הבלמים זלטקוב וצוצ'ליץ' ייבחנו מול דינמו קייב

הבלם הבולגרי דניאל זלטקוב נחת כצפוי הבוקר (חמישי) בישראל ויצטרף לאימוני מכבי חיפה. זלטקוב (21, 1.89) מכונה "כריסטיאנו רונאלדו הבולגרי" זאת בשל הדמיון לכוכבה של ריאל מדריד. בפורומים שונים זכה השחקן להשוואות בלתי פוסקות בנוגע לרונאלדו, כשתמונות פרופיל של השניים הוצגו זו לצד זו. הוא הגיע לקבוצתו הנוכחית, מיניור פרניק, מקבוצת פירין, שתיהן קבוצות מתחתית הליגה הבולגרית, שנאבקות העונה נגד הירידה.

עד המשחק מול דינמו קייב ביום שלישי בו ייבחן, צפוי להגיע גם הבלם הסרבי אדין צוצ'ליץ' (23) מקבוצת פאניוניוס היוונית. אחרי הצטרפותם של אנדריי פיליאבסקי וסיידו יאיא, בסגל חיפה חמישה זרים, כולל פיטר מסיללה שבשלב זה אין כוונה להקפיא את כרטיס השחקן שלו. זלטקוב וצוצ'וליץ', יש לציין, מגיעים במסגרת הכוונה של חיפה להחתים שחקנים לטווח ארוך, וכרגע לא נראה שיצטרפו העונה לקבוצה. יחד עם זאת, אלישע לוי עושה מאמצים לחפש שחקן הגנה ישראלי שיצטרף לסגל.

באימון הערב שערכה הקבוצה שוב תרגל אלישע לוי את אנדריי פיליאבסקי וסיידו יא יא - הראשון על חשבון שי מימון שנפצע אמש בקרסול אך התאמן הערב, בעוד השני תורגל על חשבון ג'ון קולמה, שסיפר לשחקנים בקבוצה כי הוא אינו כשיר במאה אחוז. בסיום האימון שוחח שי מימון עם אלישע לוי, שביקש לדעת כיצד הבלם מתמודד עם החזרה מפציעה. גם זלטקוב הבולגרי הופיע לאימון הערב ומראהו החיצוני המזכיר את זה של כריסטיאנו רונאלדו שוב עמד במרכז העניינים. שחקן בקבוצה אמר: "התרגשתי כשעמדתי לצידו. עם רכש כזה, מי בכלל צריך חיזוק". את האסיפה לקראת שבת יערוך אלישע לוי מחר.

עדכון ראשון: 10:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully