וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: המירוץ נגד השביתה

20.1.2011 / 9:24

הקומישינר גודל ונשיא איגוד השחקנים דמוריס סמית' נפגשו בניו יורק. אובמה הבטיח: "אם הברס יהיו בסופרבול - גם אני"

קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל ונשיא איגוד השחקנים דמוריס סמית' נפגשו ביום רביעי בניו יורק, במטרה להאיץ את השיחות בין הצדדים על מנת למנוע את השביתה בעונת 2011. כרגע, הסיכויים שלא תהיה עונת פוטבול בשנה הבאה נראים גבוהים.

דובר האיגוד ג'ורג' עטאללה אמר כי מדובר ב"ניסיון להאיץ את המו"מ", ולא השתמש במינוחים לאקוניים כמו "פגישה רשמית". נשיא ה-NFL גרג איילו, לעומת זאת, לא אישר אפילו את קיומה של הפגישה. ההסכם הנוכחי בליגה קיים מ-2006, אולם לבעלים יש אפשרות לצאת ממנו לאחר עונת 2010. גודל קבל בפגישת הבעלים באטלנטה בשבוע שעבר כי "אין מספיק קשר בין הצדדים". האיגוד, מצידו, החל לפעול נגד הליגה בהגשת תביעות שמטרתן לנסות לכסות את השחקנים במקרה של שביתה.

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד, יעבור ניתוח ברגלו, שעלול לכלול גם הכנסת בורג לכף הרגל. הוא אמור להיות מוכן למחנה האימונים של הקבוצה באוגוסט. מינסוטה הודיעה כי ביל מאסגרייב הוא מתאם ההתקפה החדש שלה. מאסגרייב, שחוזר אחרי קליבלנד, שימש מאמן הקוורטרבקים של אטלנטה.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה הבטיח כי אם שיקגו תגיע לסופרבול, "גם אנחנו נהיה שם". בריאן אורלכר, הליינבקר של הברס, אמר כי ללאבי סמית' מגיעה הארכה כמאמן ראשי: "הוא הרוויח את זה ביושר. הוא פה שבע שנים וזה המשחק השני שלנו בגמר ה-NFC. אם אנחנו לא בפלייאוף, אנשים מאוכזבים וטוענים שזה בגללו. אז עכשיו, כשאנחנו כן, הוא צריך לקבל הארכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully