וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "היה שווה להשקיע באבסידריס"

הדס גרינברג

20.1.2011 / 7:24

הבעלים של קרית שמונה החמיא לשחקן שהביא למועדון את גביע הטוטו. אבסידריס: "הרגשה שאי אפשר לתאר, שמחה עולמית"

החגיגות שמילאו אתמול (רביעי) את חדר ההלבשה של קרית שמונה עם הזכייה בגביע הטוטו לא היו מביישות חגיגות אליפות. כל שחקני הקבוצה שנטלו חלק במשחק וגם אלו שישבו ביציע בגלל פציעות נכנסו לחדר ההלבשה שצהל משמחה, כשכל שחקני הקבוצה שרים, משפריצים מים וחוגגים ללא הפסקה. מי שהוביל את הקבוצה אל הזכייה בגביע הוא כמובן החלוץ הצעיר שלומי אבסידריס, שהשער שלו ניצח את הגמר. כזכור, בחצי הגמר כבש אביסדריס את שער השיויון בדקה ה-93 ולאחר מכן כבש את השער המכריע כשהמשחק הלך לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

אביסדריס, שהתרגש מאוד בסיום המשחק אמר לוואלה! ספורט: "זה הרגשה שאי אפשר לתאר, שמחה עולמית, אדירה, אין לי מילים. אני לא מצליח לעכל. אני מקווה שזה יביא לפריצה שלי ושאני אוכל לעזור לקבוצה כמה שיותר בהמשך הדרך". האיש המאושר ביציע היה הבעלים של הקבוצה הצפונית, איזי שרצקי, שכבר שנים עוזר ותומך באביסדריס, שבעבר נקלע למספר פרשיות מביכות. שרצקי, שתמיד טען כי הוא מאמין בשחקן, אמר לאחר הזכייה: "היה שווה להשקיע בשלומי, בעיקר כי ההשקעה הזו שווה בשבילו. בעתיד הלא רחוק הוא יהיה שחקן מצויין". על התרומה הכספית שהכניסה למועדון מיליון ומאה אלף שקלים אמר שרצקי: "אם היו אומרים לי מראש שהשחקנים ישמחו ככה אחרי הזכייה הייתי מוותר על הכסף".

הבעלים, שהבטיח לשחקניו כרטיס לגמר ליגת האלופות בעקבות הזכייה בגמר, נראה נרגש במיוחד בסיום המשחק כשראה את כל השחקנים הצעירים אותם טיפח כבר במחלקות הנוער, מביאים לו את הניצחון. מתוך 15 השחקנים ששותפו במשחק אתמול, 7 היו שחקני בית. אחד מהם- תומר סויסה- שאף בישל את שער הניצחון, נמצא בתקופה טובה, וקיבל מחמאות רבות לאחר המשחק. הרכש הטרי, שמעון אבוחצירא ישב אתמול ביציע לצידם של ברק בכר, אלרואי כהן ו-ויאם עמאשה הפצועים. אבוחצירא יחל כבר מחר להתאמן עם הקבוצה, כאשר עדיין לא ידוע אם יהיה חלק מהסגל במשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully