וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבלי לפגוע באורי, זה עולם אחר לגמרי"

19.1.2011 / 14:10

בבית"ר ירושלים מתלהבים משינוי האווירה עם הגעת רוני לוי לקבוצה. טל זוכה לקרדיט, סטיבן כהן תורגל במקום עזריאל

למרות שבבית"ר ירושלים רוצים לשמור על פרופיל נמוך לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, אין ספק כי מינויו של רוני לוי ושני האימונים שערך עד עתה עם הקבוצה גרמו לשינוי גדול מאוד באווירה ובתחושות בקרב שחקני בית"ר. ישנם שחקנים בקבוצה שלא מהססים לומר בפה מלא: "מבלי לפגוע באורי - זה עולם אחר לגמרי. באימון אחד אצל רוני רואים דברים שלא ראו כאן חצי שנה".

אותו שחקן הוסיף: "רואים עכשיו עבודה על תנועה נכונה, סגירות, עמידה, חיפוי מסודר. יכול להיות שאורי בדרך שלו עושה דברים אחרת אבל בתחושות של השחקנים הם מרגישים משהו מיוחד עם רוני לוי. איך אמר אחד השחקנים פה: 'גם אם אני לא אהיה בהרכב, שווה להישאר פה רק כדי ללמוד ממנו'.

באימון עצמו לוי ממשיך את הקו מאתמול ושם דגש מיוחד על עמידה נכונה, משמעת טקטית וסגירות. הוא מפסיק את האימון, מעיר וחוזר על הערה כמה פעמים עד שהדברים נקלטים ומבוצעים. גם עובדי המועדון שראו את האימון אמרו דברים דומים לאלה של השחקנים, ואחד מהם סיפר: "אני אומר את זה בעצב וכאב, אבל זה מקצוען. אני מת על אורי וגדלתי עליו אבל האימונים והאווירה כאן היו בית קברות, כשגם אורי כבר כמה חודשים היה עם הראש באדמה. אני בטוח שגם לו הוקל מהמצב, הוא היה קודם כל אוהד ואחרי זה מאמן וזה הרג לו את הבריאות כאן. רוני בא לכאן בטירוף להחזיר את הקריירה שלו למרכז הבמה. גם שחקנים פה מבינים שהפעם הבאה שמישהו יילך זה לא מאמן ולמעשה מתחיל פה תהליך סינון של רוני לעונה הבאה ומי שלא יעמוד בקריטריונים שלו יבכה על זה".

במהלך האימון תירגל לוי את סטיבן כהן בהרכב על חשבונו של חן עזריאל כשעמית בן שושן שובץ בחוד לצידו של סמואל יבואה. על פי התרגולים צפוי קובי מויאל לפתוח בקישור האחורי כשלידו צפויים לשחק שי חדד או משה מישאלוב. מי שנראה שהחיוך חזר לו לפנים היה עידן טל, שעבר תקופה קשה מאז אזכור שמו עם אותה רשימה שחורה שהוכנה עבור שחקנים שישוחררו מהקבוצה.

טל, שהיה נראה כבוי בחודשים האחרונים, נראה מלא מוטיבציה וממשיך לקבל קרדיט מלוי כקשר קדמי באגף שמאל. גם סמואל יבואה זוכה למילות עידוד גם מרוני לוי וגם מהשחקנים, שהפנימו את הביקורת כלפיהם בכל הקשור להשתלבותו של השחקן במועדון והסיוע המנטאלי לו הוא זקוק מהם. עם כל הכבוד לשינויים ולמוטיבציה הגבוהה, במועדון יודעים כי זה לא מביא להם נקודות בינתיים. "הדברים האלה יפים לתקשורת אבל מבחן התכל'ס הוא שיקבע. אם נקבל בראש מבאר שבע אז איזה ערך יהיה לזה? האחריות היא של השחקנים להביא תוצאות ולהוציא את הקבוצה מהמצב הקשה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully