וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא חתם רשמית בקרית שמונה

הדס גרינברג

19.1.2011 / 14:03

הושאל מלאריסה עד תום העונה, אז יוכל המועדון הצפוני לרכוש אותו. למה קהל הקבוצה יזכה לפרסים בשווי 5,000 ש"ח?

שמעון אבוחצירא חתם היום (רביעי) רשמית במדי עירוני קרית שמונה. אבוחצירא בן ה-24 הושאל לקבוצה של איזי שירצקי מלאריסה היוונית עד סוף העונה הנוכחית, כאשר בסיומה תוכל הקבוצה הצפונית לרכוש את כרטיס השחקן שלו.

אבוחצירא הוא הרכש הראשון שמבצעת קרית שמונה בחלון ההעברות של החורף, והוא יחבור בחוד הקבוצה לארבעה חלוצים ישראלים. מחר יחל אבוחצירא את אימוניו בקבוצה של בן שמעון, כאשר רק לקראת סוף השבוע יחליט המאמן, לפי הכושר בו שרוי החלוץ, האם להכלילו בסגל לקראת משחקה הבא במסגרת המחזור ה-19 נגד הפועל תל אביב שייערך בצפון ביום שני.

לפני המשחק נגד האדומים יחולקו לאוהדי קרית שמונה פרסים בשווי 5,000 שקלים, זאת לאחר שהקבוצה זכתה בתואר הקבוצה ההוגנת של הסיבוב הראשון. הפרס הוא תוצר של דוח ההגינות המופעל על ידי הקרן החדשה וההתאחדות לכדורגל. מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה אמר: "אנחנו גאים שהפרס נודד צפונה לקרית שמונה, שלמרות שקהל הקבוצה בכמותו אינו מהגדולים, הוא מהאיכותיים בליגת העל, כפי שהוכח בתקופה האחרונה. ההתאחדות שמחה על כך שפרס הקבוצה ההוגנת לא נשאר באותה הקבוצה, וכל פעם אנו רואים קהל אחר מצליח להתבלט ולזכות בפרס ההגינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully