וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA

20.1.2011 / 12:30

וויל ביינום בייש את טייריק, מאנו ג'ינובילי הביך את ננה ובלייק גריפין לא הפסיק לספק ניצוצות. צפו בכדורסל מעולם אחר

וויל ביינום חוסם

גארד דטרויט פיסטונס וויל ביינום (ימין) עם ג'ייסון תומפסון מסקרמנטו קינגס (שמאל). AP
מעמדו קצת דעך, אבל מול הקינגס הוא נצץ. ביינום/AP

וויל ביינום ידוע באתלטיות, במהירות ונחישות שלו. בשתי עונותיו הקודמות בדטרויט הוא שמר על מעמדו כגארד מחליף, כשאשתקד הוא רשם מספרי קריירה של 10 נקודות ו-4.5 אסיסטים ב-26:30 דקות משחק. העונה חל פיחות במעמדו. ביינום משחק פחות ותורם פחות, אך ביום ראשון הוא היה האקס-פקטור שעזר לפיסטונס לנצח את סקרמנטו. ביינום קלע 18 ומסר 7 אסיסטים מהספסל, אבל הבטיח את הניצחון בזכות חסימה ענקית על טייריק אוונס בשניות הסיום. יא ווילי איזה גג.

באטום לא חוקי

שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס ניקולס באטום. Rick Bowmer, AP
אצלנו יש לך שלוש נקודות. באטום/AP, Rick Bowmer

יש סלים שצריך לאשר רק בזכות ייחודם. הסל המשוגע הזה שקלע ניקולס באטום בניצחון של פורטלנד על ניו ג'רזי לא נחשב, כי הוא נקלע אחרי ששעון ה-24 תם, אבל מי אמר שאי אפשר ליהנות מהביצוע?

מאנו ג'ינובילי משחיל

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. Darren Abate, AP
יא ממזר/AP, Darren Abate

סן אנטוניו היא הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, ומאנו ג'ינובילי הוא השחקן הכי טוב בשורות הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה. ביום ראשון, במפגש עם דנבר, הארגנטינאי לא חיכה הרבה זמן כדי לספק לטקסנים ביציע את ההיי-לייט של המשחק. תוך דקה מהפתיחה ג'ינובילי השחיל לננה בין הרגליים כדור שהפך לאסיסט, והראה שהוא לא רק יעיל ותכליתי, אלא יודע לפזר ניצוצות כשבא לו.

ג'ון וול מפרגן

גארד וושינגטון וויזארדס ג'ון וול (ימין) מול דרון וויליאמס מיוטה. Alex Brandon, AP
יופי של עונה. וול/AP, Alex Brandon

אלמלא התופעה שנקראית בלייק גריפין, אליה עוד נגיע בהמשך, הבחירה מספר 1 בדראפט 2010 הייתה מקבלת קצת יותר קרדיט על עונה מצוינת. ג'ון וול מספק לוושינגטון עד כה ממוצע של 15.4 נקודות ו-9.1 אסיסטים למשחק, ואם יש סיבה לעקוב אחרי הוויזארדס העונה אז הוא הסיבה. ביום מרטין לותר קינג וול היה מצוין בניצחון על יוטה, ורשם שיא קריירה של 15 אסיסטים. ההאלי-הופ לג'ווייל מגי היה היפה שבהם.

בארון דייויס עיוור

גארד לוס אנג'לס קליפרס בארון דייויס. Jae C. Hong, AP
לא ברור אם הוא ידע בעצמו מה קורה שם, אבל די ברור שהחשק חזר. דייויס/AP, Jae C. Hong

משהו טוב עובר לאחרונה על בארון דייויס. פתאום הגארד הזה עם החוזה המנופח והחזה המנופח, מושא לעגו של הבעלים של הקליפרס דונלד סטרלינג, חווה מעין רנסנס. שימו לב - דייויס קלע 14 נקודות ומעלה וחילק 8.1 אסיסטים בשבעת משחקי הקבוצה בחודש ינואר. מה נאמר, שובו של הבארון. אסיסט משונה, יפה, מאולתר לכאורה, היה לו בניצחון על אינדיאנה. נראה שדייויס לא חשב הרבה כשנכנס לצבע, לא ברור אם הוא עצמו ידע מה הוא רוצה לעשות עם הכדור, אבל בסופו של דבר יצא לו משהו יפה מהידיים, ולדיאנדרה ג'ורדן יש ידיים מספיק טובות כדי להפוך את המסירה לאסיסט.

ג'ואל אנתוני מחפה

שחקן מיאמי היט, ג'ואל אנתוני. Marc Serota, GettyImages
האתלטיות שלו סותמת חורים. אנתוני/GettyImages, Marc Serota

ג'מאל קרופורד מספק לאטלנטה המון כוח מהספסל, אבל במפגש בין ההוקס למיאמי ביום רביעי הוא סיפק לג'ואל אנתוני להראות איזה יופי של אתלט הוא. קודם כל, שימו לב לצעד הראשון המהיר של קרופורד, שהעלים את מריו צ'אלמרס, מהלך יפה כשלעצמו. קרופורד חדר לצבע במהירות ובאלגנטיות ושלח את הכדור במעין פינגר-רול, ואז בא אנתוני מאחור וחירב הכל בחסימה אדירה שאומרת "אני יודע לחפות בהגנה". מיד בהמשך תראו שהוא שילם על הגג הזה במובן מסוים.

ג'וש סמית מפרק

פורוורד אטלנטה הוקס ג'וש סמית. Lynne Sladky, AP
הראה קולגיאליות. סמית/AP, Lynne Sladky

באותו משחק, כמה דקות לאחר מכן, גילה ג'וש סמית קולגיאליות וגרם לאנתוני לשלם על המעשה המגונה שביצע בקרופורד, כשדפק על ראשו הטבעה אדירה שגרמה לרעידת אדמה קטנה בפלורידה. מי שראוי למחיאות כפיים במהלך הוא מייק ביבי, שרץ למתפרצת ואז הניסיון שלו גרם לו להצר את צעדיו עד שסמית יהיה בפוזיציה הנכונה לקבל את הקטנה ממנו.

בלייק גריפין מתפוצץ

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול טיילר הנסברו שחקן אינדיאנה פייסרס. Alex Gallardo, AP
למה להראות מהלך אחד, בזמן שהוא מספק כמה. גריפין/AP, Alex Gallardo

נקנח במקבץ סלים של בלייק גריפין, ובכוונה נכתב "מקבץ סלים" ולא דאנקים, כדי שהספקנים שעוד נותרו בינינו יבינו שמדובר בשחקן כדורסל ולא במכונת הטבעות משוכללת שחברה למחלקת הפרומואים של ESPN ו-TNT. גריפין קלע שיא קריירה של 47 נקודות בניצחון על הפייסרס ביום מרטין לותר קינג, ועשה זאת במגוון צורות. סלים משוגעים מזוויות בלתי אפשריות, הוק-שוט, קליעה מרחוק, סבסובים פנימה, הכל היה שם. אז הנה, צפו באיש הכתום עושה לפייסרס שחור בעיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully