וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי טרטיאק סיכם לשנתיים וחצי במכבי נתניה

הדס גרינברג

19.1.2011 / 12:54

החלוץ האוקראיני, שנבחן בבית"ר ירושלים, לא יהיה בסגל לשבת, אך ייעשה מאמץ לרשום אותו למשחק נגד הפועל ת"א

מכבי נתניה סיכמה לשנתיים וחצי עם החלוץ סרגיי טרטיאק, שהתאמן ונבחן לאחרונה בבית"ר ירושלים. צירופו של טרטיאק בבית"ר עוכב בגלל התפטרותו של אורי מלמיליאן, שרצה אותו, אולם לאחר שהגיע המאמן החדש רוני לוי לבירה, הרי שהוא שחרר אותו מיידית. בנתניה הרימו את הכפפה והם קרובים להחתים את השחקן האוקראיני.

טרטיאק עדיין לא נמצא בארץ אחרי ששב על עקבותיו לאוקראינה, ולכן הוא לא צפוי להיות בסגל הקבוצה למשחק הליגה הקרוב של נתניה בקופסא נגד הפועל פתח תקוה במחזור ה-19. למרות זאת, בנתניה יעשו מאמצים כבירים להשלים את הליך העברתו ורישומו לפני המשחק מול הפועל תל אביב.

נתניה כבר עקבה אחרי השחקן, עוד כשזה שיחק במדי בית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו. יצוין כי בצוות המקצועי קיימת שביעות רצון גדולה מהחתמתו, שמהווה לדבריהם תוספת כוח לחלק הקדמי של הקבוצה, עליו הלין המאמן ראובן עטר לאחר ההפסד האחרון למ.ס אשדוד. עם זאת, יצוין כי בקבוצה עדיין נמשכים המאמצים למצוא שחקן נוסף לחלק הקדמי.

"אנחנו ממשיכים לעשות מאמצים לחזק את הקבוצה ומאמינים שהשחקן יוכל לסייע לנו בעזרת היכולות שלו". נשיא מכבי נתניה עו"ד גיל לב אמר בנושא. "אנחנו מקווים שנוכל להשלים את רישומו עד למשחק מול הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully