וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גליל בן שנן גמר את העונה

שוערה השני של האדומים נפגע באימון בברך ימין וקרע את הרצועה הצולבת. קובי שאלו המועמד המועדף להחליף אותו

גליל בן שנן, שוערה השני של הפועל תל אביב, נפגע אתמול (שלישי) במהלך אימון הקבוצה בברך ימין. מבדיקות שנערכו לו על ידי הצוות הרפואי עולה כי השוער קרע את הרצועה הצולבת ולמעשה סיים את העונה. זמן ההיעדרות הצפוי של בן שנן הוא בין ארבעה לשישה חודשים. בהפועל תל אביב איחלו לשוער החלמה מהירה ומקווים שיחזור בהקדם האפשרי.

במועדון יחפשו מחליף לבן שנן, למרות שבסגל נמצא גם אריק ינקו, שהגיע מקבוצת הנוער. נכון לעכשיו המועמד הרציני ביותר להצטרף הוא קובי שאלו, שוערה של עירוני בת ים מהליגה הלאומית. כרגע לא נעשתה פנייה לשוער או לבת ים. יושב ראש בת ים עמי בן לולו אמר היום: "לקובי יש חוזה לעוד עונה וחצי, כולם יודעים את זה. לא נעשתה אליי פנייה מצד הפועל תל אביב. אם וכאשר תהיה פנייה, נשקול האם לשחררו".

גם יניב והבה, ששוחרר מהכח עמידר רמת גן ונמצא ללא חוזה, בתמונה. והבה כבר היה במגעים בקיץ עם הפועל תל אביב לגבי הצטרפותו לקבוצה, אך מכיוון שבן שנן החליט אז להישאר בקבוצה, ירדה מועמדותו של והבה מהקבוצה. החדשות על הפציעה הקשה של בן שנן מצטרפות להערכות לאחר המשחק נגד הפועל עכו לפיהן איתי שכטר אף הוא גמר את העונה אחרי שנפגע בדקה החמישית בכתפו.

בינתיים האדומים מגבירים את המאמצים לאתר בלם שיתפוס את מקומו של דגלאס דה סילבה. מוני הראל נפגש אתמול עם שלמה שטרן, נציגו בארץ של הבלם מריו פצ'אלקה והעביר דרכו הצעה לקבוצתו ז'ילינה הסלובקית בסכום המוערך בכ-400 אלף יורו.

המשמעות היא שבהפועל כרגע מקווים כי יסגרו עם אחד הבלמים - פצ'אלקה או מרקו יובאנוביץ' מפרטיזן בלגרד שגם עימו הקבוצה נמצאת במשא ומתן. למעשה, בקבוצה לא החליטו באופן סופי מי המועמד המועדף עליהם ולכן מתקיימים במקביל שני משאים ומתנים. לאחר שישכללו את כל הנתונים של השחקנים יחליטו על אחד מהשניים, אם כי להפועל תל אביב יש עוד אופציה להיכנס למשא ומתן עם בלם שלישי, זאת בכדי למצות את כל האופציות ולהחליט על בלם אחד מועדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully