וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אין קבוצה שאי אפשר לנצח"

19.1.2011 / 21:42

מאמן מכבי ת"א מאמין ביכולתה של קבוצתו להפתיע בברצלונה (ה', 21:45, ע' 10). צ'אבי פסקוואל: "זה יהיה משחק מפתח"

אחרי שסיימה את שלב הבתים הראשון ביורוליג במאזן מפתיע של 1:9, תפתח מחר (חמישי) מכבי תל אביב את שלב הטופ 16 במשחק חוץ קשה מול ברצלונה (21:45, שידור ישיר בערוץ 10). אלופת אירופה המכהנת לא הרשימה עד כה וסיימה שלישית בלבד בבית ג' עם מאזן 3:7, אבל הסגל העמוק של צ'אבי פסקוואל עדיין נחשב לאיכותי ביבשת, והמשימה של הצהובים תהיה קשה ביותר.

קבוצתו של דייויד בלאט נחתה כבר אתמול בברצלונה וערכה אימון אינטנסיבי וארוך מהרגיל, כשהצוות המקצועי ביקש משחקניו להגיע מרוכזים ואגרסיביים מהדקה הראשונה. "ברצלונה היא קבוצה נהדרת", אמר בלאט במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אבל אין קבוצה שאי אפשר לנצח. אנחנו רק צריכים להיות טובים, וזה אתגר גדול".

"אנחנו קבוצה טובה יותר משהיינו בתחילת העונה", המשיך בלאט. "עכשיו נראה כמה למדנו מהניסיון שצברנו. כבר שיחקנו כמה משחקים קשים בחוץ, אבל בלי קשר לסטטיסטיקה לשחק מול ברצלונה בחוץ ביורוליג זה המשחק הכי קשה שהיה לנו עד עכשיו".

ריצ'רד הנדריקס התייחס גם הוא לאתגר החדש של קבוצתו: "הסיבוב חדש לגמרי, כולם מתחילים עם מאזן זהה, כולם מתחילים מאפס, לכן לא אנחנו ולא אף אחד אחר בבית הוא פייבוריט, ואני מקווה שכך גם נשחק. הרי כל אחד ירצה לנצח אותנו בסיבוב הזה".

הנדריקס מאמין בצדקת-דרכה של קבוצתו, ובכך שאפשר להסתמך עליה גם במשחקים המכריעים: "אנחנו צריכים לגשת לכל משחק מהשלב הזה כמו שעשינו עד עכשיו ביורוליג, כלומר: לא משנה מה אנשים חושבים, אם אנחנו פיבוריטים או לא, מה שהכי חשוב זה מה שאנחנו חושבים, ואיך נוציא לפועל כמו שצריך את המהלכים שלנו. אם נעשה את זה כמו שעשינו עד עכשיו לאורך כל העונה דברים יסתדרו מעצמם".

מאמנה של ברצלונה, צ'אבי פסקוואל, שזכה בשבוע שעבר לחתום על חוזה חדש לשנתיים, התראיין היום ב'אלמונדו דפורטיבו' והתייחס לקרב החשוב מול הצהובים ביום חמישי. "כמו בכל מפעל, למשחק הראשון יש חשיבות רבה", סיפר המאמן. "המשחק נגד מכבי יהיה משחק מפתח ביורוליג ואולי יותר מכך. ניצחון יכול לדחוף אותנו קדימה". על העובדה שהפיינל פור ייערך השנה בברצלונה, הוסיף המאמן: "זה מוסיף לנו הרבה יותר אחריות, לא רק בשל עצם העובדה שאנחנו מחזיקים בגביע, אלא גם שהפיינל פור ייערך בעיר שלנו. אנחנו מצפים להשיג את הכרטיס לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully