וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אסור לנו להיות מופתעים"

19.1.2011 / 10:41

מאמן מכבי חיפה עם הפנים לבני יהודה, ו"רואה שיפור בחלק ההתקפי". פיליאבסקי ויא יא תורגלו בהרכב. זלטקוב ינחת הלילה

מכבי חיפה

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: יאיר דניאל


מכבי חיפה ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני יהודה בקרית אליעזר (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט1) במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. אנדריי פיליאבסקי וסיידו יא יא, שנרשמו על ידי הקבוצה, ערכו אימון ותורגלו בהרכב. הם עשויים לקחת חלק במשחק נגד בני יהודה, כמחליפיהם של הבלם שי מימון והקשר ג'ון קולמה, שלקחו חלק באימון, אך לא כשירים. מעבר לכך, מימון אף ספג מכה בקרסול באימון, מה שמחזק את ההערכות שפיליאבסקי יפתח. הבלם הבולגרי דניאל זלטקוב יגיע הלילה למבחנים וכבר מחר יערוך אימון ראשון עם הירוקים.

אלישע לוי: "כרגע אנחנו לא מקפיאים את מסיללה"

מאמן הקבוצה אלישע לוי דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. תחילה התייחס לגבי רשימתם של אנדריי פיליאבסקי וסיידו יא יא כשחקנים מן המניין בסגל הקבוצה: "שניהם שחקנים צעירים שרכשנו בפתיחת מועד חלון ההעברות והחלטנו לרשום אותם. עם זאת, אנחנו עדיין לא משנים את עמדתנו - נעשה הכול ונמשיך לחפש בראש ובראשונה שחקן הגנה, ואם יימצא אחד כזה נביא אותו. להביא זרים זה לא דבר פשוט, אנחנו רוצים להביא שחקן הגנה טוב, אבל גם לקדם שחקנים של המועדון". אחת האופציות העומדות הנבחנות על ידי הקבוצה הירוקה הוא צירופו של שחקן הגנה ישראלי.

המאמן התייחס גם לגבי פיטר מסיללה הפצוע, ואמר: "בשבוע שעבר אמרנו שאם הוא לא ייעדר עד סוף השנה, אז נחכה לו. הוא אמור לחזור בעוד חודש וחצי-חודשיים ואני מקווה שזה מה שיקרה. נכון לעכשיו ההחלטה שלנו היא לא להקפיא אותו". כשנשאל בכל זאת, האם הקבוצה מחפשת מגן שמאלי, ענה: "לא. יש לנו את טאלב טוואטחה שעושה צעדים ראשונים והוא טוב מאוד. גם עלי עותמאן יכול לשחק ויש גם את סינטאיהו סלליך. אולי פיטר יחזור מאוחר יותר העונה. אנחנו לא רוצים להביא שחקנים לעמדות בהן אנחנו יכולים לקדם שחקנים מהנוער".

לוי נשאל לגבי העובדה כי חיפה מתקשה יותר במשחקי הבית שלה ואיבדה שם יותר נקודות מאשר במשחקי החוץ. "זה נכון שהמאזן שלנו בקרית אליעזר פחות טוב מאשר בחוץ וגם מבשנים קודמות. אני חושב שזה נובע מכך שקבוצות מסתגרות נגדנו, זה לא קשה רק לנו אלא לכל הקבוצות. אנחנו צריכים לדעת להיות סבלניים ולא להיות מופתעים כפי שקרה לנו מול הפועל באר שבע. אני מקווה שאנחנו נדע כיצד לשפר זאת.

"מצד שני", הוסיף המאמן, "בחלק האחרון אנחנו צריכים להיות יותר סבלניים. יש דברים אלמנטריים שעושים כשקבוצה מסתגרת - לבוא מבחוץ, לבעוט מהקו השני, לעשות מסירות כפולות, להגיע מהאגפים, אבל לא עשינו את זה כמו שצריך ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם קבוצות מסתגרות".

אלישע: "החלק האחורי צריך לדחוף יותר קדימה"

על השילוב הפורה שקיים לאחרונה בין תומד חמד ו-ולדימיר דבאלישווילי, אמר המאמן: "רואים שיש שיפור במשחק ההתקפה שלנו, בכל משחק כמעט אנחנו כובשים. אנחנו משחקים עם עוד שחקן התקפי באמצע, חמד עושה עבודה טובה, אבל הוא יכול עדיין להשתפר. אני חושב שאנחנו משחקים מאוד התקפי", עם זאת, הצביע אלישע לוי על הבעיה לדעתו של הקבוצה: "לא ספגנו אמנם הרבה שערים, אבל אנחנו צריכים לדעת איך לדחוף מאחור עוד קדימה".

לוי נשאל לגבי המגן עלי עותמאן, שהיה שחקן הרכב וכעת מחמם את הספסל, ואמר: "הוא שחקן טוב מאוד שנמצא בתקופה פחות טובה. כרגע הוא על הספסל, אבל לא מזמן הוא היה בהרכב ואייל משומר היה בחוץ. משומר ידע לחרוק שיניים ולעבוד קשה מאוד ואז הוא חזר להרכב. כרגע משומר משחק ועושה זאת הכי טוב שאפשר. עלי צריך להיות סבלני, הוא גם יכול לשחק בקישור. אנחנו מחזקים אותו והוא יקבל את ההזדמנויות שלו".

לסיום נשאל המאמן הירוק לגבי מאבק האליפות המסתמן: "אמרתי בעבר ואני חושב וברור שמכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב ילכו עד הסוף. גם עירוני קרית שמונה יכולה לבוא ולהתברג מלמטה. היא ומכבי פתח תקוה קבוצות טובות, יהיה מעניין במאבק האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully